rdw keuring ivm vermogen verhoging.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
360 Turbo Intercooler;148912 schreef : Ga gewoon even keuren, scheelt een hoop gezeur. Het staat toch ook mooi, een volvo 340/360 met b.v. 150kw op kenteken? Enne,,, om de kosten hoef je het niet te laten. Ik neem i.i.g. geen risico en ga gewoon keuren. Ook neem ik even contact op met mijn verzekeringagent. Ga niet mijn huis en haard op het spel zetten. (het blijft een spelletje toch?) Wordt mijn familie niet vrolijk van als het mis gaat.
Kijk, dat is verstandig :y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
tot nog toe vond ik het prachtig dat keer op keer die motorkap open ging, nummertjes nagetrokken; complimentje over hoe het eruit zit en whop "meneer fijne dag verder", tussen de mazen van de wet legaal met ruim 2x zoveel vermogen als origineel rijden; gaaf toch:+
alleen de link met verzekeringsproblemen e.d. was ik 't niet mee eens, 't is hier gelukkig niet zoals in engeland:)
- Chris Kobes
- Nieuw lid
Poosje geleden was er op Top Gear (nieuw seizoen gisteren begonnen) een item over auto's die het meest geschikt waren voor 18 jarige. Bleek je daar voor een verzekering de aankoopwaarde van de auto per jaar te kunnen betalen (in dat geval voor een simpel Golfje). Weet niet meer de exacte bedragen, maar ik schrok er wel van.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- Chris Kobes
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
De 343 mag voorlopig niet meer de straat op!
Zoals jullie weten heb ik 2 maanden geleden getracht de 343T om te laten keuren. Aangezien er toen een paar puntjes nog niet helemaal in de haak waren en ik nog steeds geen tijd heb gehad om terug te komen voor een herkeuring heb ik vandaag bericht gehad dat ik geen bestuursrecht heb op de auto.
Ofwel: Raar, want van tevoren mocht ik toch ook al niet te weg op lijkt me. Niet dus. Moet ik nu aannemen dat de auto van tevoren wel de straat op mocht, maar nu niet meer? Dan zou je dus beter gewoon ongekeurd rond kunnen rijden.
't blijven rare jongens, die ambtenaren.........
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Ongekeurd rondrijden mag ook niet, maar dat weten ze niet totdat je verteld of totdat je om de een of andere reden aangehouden wordt en ze het controleren...
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ruben;151080 schreef : Inderdaad niet geheel onlogisch. Proberen zo snel als mogelijk de auto op orde en klaar voor herkeuring te krijgen...
Jup, was ik wel van plan, maar komende anderhalve week ben ik weer int buitenland, en de 3 weken daarop kan ik geen vrij nemen omdat ik de enige ben op de zaak, daarna weer een weekje buitenland en daarna heb ik pas weer tijd................over 5 weken weer dus...........
- V300 register
- Verbannen
Ovlov 3.6L;151145 schreef : Jup, was ik wel van plan, maar komende anderhalve week ben ik weer int buitenland, en de 3 weken daarop kan ik geen vrij nemen omdat ik de enige ben op de zaak, daarna weer een weekje buitenland en daarna heb ik pas weer tijd................over 5 weken weer dus...........
Beun de Haas betalen om het werk te doen? ALs je zoveel werkt en weg bent heb je immers ook geen tijd om het geld uit te geven.
Ga er eens mee langs de dealer voor een offerte, ben benieuwd wat die zegt, mhuahahaha.