Project: B204GT in een 360
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
mogelijk gooit het open luchtfilter behoorlijk wat roet in het eten mbt die percentages, zou daar even 2x naar kijken voordat de auto naar de rdw keuring gaat..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Ik wilde wel naar de nieuwjaarsmeeting komen maar moet eerst werken tot 12 en ook hoef ik het dafmuseum niet in. Ben daar al meerdere keren geweest (school, werk). Dus denk dat dat de moeite niet is.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Eyeball360;82585 schreef : @ Anjo, Hij heeft nog niet aan viergasmeter gehangen. Dan heeft ook nog niet veel nut want er moet voor de keuring toch een goedgekeurde uitlaat onder. En niet een zelfgelaste zonder E-keur. Kwa luchtfilter, de originele heb ik nog gewoon liggen. Die kan ik er zo aan zetten, geen probleem.
er is aan gedacht dus, goed bezig :worship:
over de uitlaat zou ik zeggen, zoveel mogelijk de std delen van de 780 gebruiken, ik weet niet wat daar onderhangt aan dempers/katalysatoren e.d...
maar als je puur de dempers overneemt, en daar in identieke diameter uitlaatpijp tussen last om de uitlaatlijn onder een 300 te laten passen, dan zit je goed qua e-keur, de e-keur gaat immers over de dempers. overigens is dat hele e-keur gebeuren de grootste dieventroep die er is, lang leve de ambtenaar die het wetboek schreef :nono:
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Foto's heb ik nog niet gemaakt van de auto/motor. Zal ik van de week eens doen.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Ik kom wel alleen 's ochtends. 's Middags weer sleutelen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Frank de Boer
- Nieuw lid
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Je hebt enkel de keuring (lees: APK eisen = deugdelijk bevestigd en gasdicht), plus de geluidsmeting.
dus ook dempers zonder E-keur met zelfgeflansde pijpen komen glansrijk door die keuring heen, mits ze deugdelijk bevestigd zijn, gasdicht en het geluidsniveau OK is.
Volgens mij geldt dit zelfs voor situaties waarbij je de auto kunt conformeren aan een bestaande typegoedkeuring.