Diede's 1700 - techniek
- V300 register
- Verbannen
antiekeradio;47972 schreef : (...)
PS diede, nog steeds blij met je 1700 :+ zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent he...
Oh jawel hoor, ik vind het een prima auto. Er is gewoon 1 onderdeel knap brak. En daar ben ik druk mee bezig :nono: als ik tijd zou hebben gehad, en de juiste meetapparatuur.
Ik denk dat ik binnenkort de carburateur van Erik even snel nakijk en die er op schroef, dan een paar km rijden en daarna af laten stellen. Kan ik in alle rust met die andere twee aan de slag gaan.
Oh ja, dat carburateur op jouw werkbank leggen, kunnen we daar dan eens een afspraak voor maken?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
*om gelijk de grappen over babyblauw maar voor te zijn
- V300 register
- Verbannen
Als de distributieriem 1 tandje verkeerd staat, wat zijn de gevolgen/waar herken je dat aan?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Thanks!
- V300 register
- Verbannen
Deze carb is alleen net wat anders dan wat ik hier heb liggen? De twee carbs die ik heb liggen hebben bij voorbeeld, als vlotterkamer ontluchting, een lange steel met een rubber rond flapje er op. Deze echter heeft een soort hefboomsysteempje dat iets met een veer indrukt op de zijkant van de carb.
Nu is dus de vraag...: hoe wie wat van carburateurs? Ik heb nu namelijk 3 carburateurs voor mijn auto, die allemaal net wat anders zijn. Ik ben nieuwsgierig!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
doe maar eens wat fotos van die laatste teur. ben vooral benieuwd naar de bediening van het "verende dingetje"
(dat is een ontluchtingsklepje)
het grootste verschil zit m er dus in dat het rubber flapje op steel, een ontluchtingsklep naar de buitenlucht is. en dat het andere ding een slang aansluiting heeft, zodat je het netjes met een slang naar het wegdek kunt leiden, ofzo :+