360 GL sedan 1986 van Lucluc
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Lucluc;208367 schreef : Ik heb sinds kort het probleem dat af en toe het acculampje gaat branden en dat tegelijkertijd de temperatuurmeter terug zakt tot 0. Het acculampje brandt zwak, soms tegelijkertijd met het remvloeistof lampje. Ik heb vorig jaar ook iets dergelijks gehad, maar dan met een zwak brandend choke lampje. Iemand een idee waar ik naar kan kijken?
Verder gisteren een ander ruitenspoeierpompje erin gezet. Ik verslijt er onderhand 1 per jaar
massapunten schoonmaken. bijna geen andere optie..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Onder het dashboard zitten er vast ook nog wel een paar.
Deze even losmaken, schoonmaken en weer vast zetten kan al een wereld van verschil zijn.
De stekkers aan de zekeringenkast controleren op corrosie is een mogelijke volgende stap, mocht het probleem blijven bestaan.
- V300 register
- Verbannen
-
Winterbandjes rollen perfect, hoeft niet gebalanceerd te worden. Zijn nog bijna nieuwe (2 jaar oud, 3-4 maanden per jaar) Vredestein Snowtrac 3, 14" op stalen 440 velgen.
Helaas is m'n linker spiegel kapot en zit er een deuk in het linkervoorscherm. Lijkt alsof er een fietser tegen aan is geklapt, toen m'n auto geparkeerd stond. Tja, deze kan er ook nog wel bij. Ik heb onlangs dit scherm goed behandeld, dus het is me wat waard om te herstellen. Ik ga proberen met een rubberen hamer de deuk eruit te kloppen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
(maar niet op straat i.v.m. milieudelict)
- V300 register
- Verbannen
-

Ik ben overigens helemaal klaar met m'n vaste onderdelenleverancier. Dit was het zoveelste onderdeel dat niet paste. Afgezien van dat ie me steeds een begrensde rotor probeert aan te smeren, die niet nodig is. Lame.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-