360 GL sedan 1986 van Lucluc
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;212418 schreef : Even over die spoorstangrubbers: ik moet nu de auto uitlijnen. Merk het wel aan het stuur, staat ook iets scheef. Maar, het lijkt alsof ie ook lichter stuurt. Kan dat?
Overigens blijf ik me verbazen over hoe fijn deze wagen rijdt. Gisteren nog in een 240 gereden, die technisch goed is, maar mijn 360 gaat ?cht een stuk beter door de bocht. Veel soepeler.
Niet toevallig door sneeuw gereden? stuurt ook altijd lekker licht

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
In de nabije toekomst nog stukje dorpel rechts lassen, gaatje in wielkuip lassen en wielkastrand nog 1 klein stukje lassen. Dan afwerken geblazen. Ik heb originele lak laten mengen, bodyschutz en anti-steenslag gekocht en nog epoxyprimer. Van m'n vader een schuurmachine en haakse slijper geleend, dus ik ga flink aan de slag. Ook voorbalk opnieuw kaalschuren en spuiten.
Dan op termijn wielkastrand linksachter aanpakken. Voorruit kan in de zomer vervangen worden en dan A-stijlen aanpakken.
Nog grappig dat er in het verleden al een stuk wasmachine in de bodem is gelast; nu ook een orgineel V300 dak

- V300 register
- Verbannen
-

Gefeliciteerd met de apk

- V300 register
- Verbannen
-
En dan nog iets: ik vulde de ruitensproeiervloeistof bij. En die lekt uit de afgedopte opening voor de koplampsproeiers (die ik dus niet heb). Iemand een tip hoe ik dat kan oplossen?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik neem aan dat je dat dopje bedoeld voor de pomp van de optinele achterklep wiswas toestand. Dat dopje zit net als het pompje in de rubber gedrukt. Dopje dr uit wippen en even de rubber controleren. Eventueel een beetje vloeibare pakking aan het dopje doen en dan weer op zn plaats duwen.
- Mark Smeets
- Moderator
-

- V300 register
- Verbannen
-
Ik had genoeg van die lelijke zwarte velgen en wil de auto deze week laten uitlijnen, met de zomerbanden eronder.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-