Verlaging achterkant - Blokken
- V300 register
- Verbannen
Dan nog kunststof shims er tussen, zodat alu en staal elkaar niet raken, dan zal het allemaal wel loslopen denk ik zo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Eyeball360;36943 schreef : Ik heb gewoon een stalen koker 40x40x4 gepakt. 10 cm lang afgezaagd. Uiteinden dichtgelast met plaat. Als bouten heb ik gewoon normale 8.8 bouten + borgringen. Alles gemonteerd. Flink ingespoten met tectyl.
Rij er nu al minimaal 5000 km mee en nog nergens last van. Heb wel af en toe eens de bouten gecontroleerd maar nog geen problemen mee gehad. Hebben niet los gezeten of iets dergelijks.
Enne, heb je er geen last van dat de band tegen het spatscherm komt?
Edit, hmmm, je hebt koni's..........geeft dat het verschil?
- V300 register
- Verbannen
Ovlov 3.6L;36919 schreef : Ik heb weleens gehoord dat aluminium een katalysator is om staal te laten oxideren (of andersom). Best link dus. Dit zou namelijk kunnen betekenen dat de boel weleens vervaarlijk door kan gaan roesten.
valt mee, die anodes worden gebruikt in de constructie bouw, en scheepsbouw, om roest van de staalplaten weg te trekken.
maar het kan wel. gewoon eerst netjes inspuiten met een laagje primer ofzo of zink spray
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Ovlov 3.6L;36986 schreef : Enne, heb je er geen last van dat de band tegen het spatscherm komt?
Edit, hmmm, je hebt koni's..........geeft dat het verschil?
Eerst kwam die wel tegen het spatscherm aan ja. Maar dat kwam omdat ik brede velgen eronder heb liggen. Daarom heb ik het spatscherm iets aangepast. En ook zitten er koni's met hulpveren onder. Daardoor komt die weer ietsje omhoog. Dus totaal is die niet 4 cm verlaagd maar iets van 3 ofzo.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Doeke Dobma;37330 schreef : En, en en???
:humor: