rdw keuring ivm vermogen verhoging.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
Een B230 heeft toch een andere code dan een B200.... En als ze dan even kijken zien ze dat een B230 nooit in een 360 is geleverd.
EDIT: sorry ik zie nu pas dat er nog reacties op de volgende pagina stonden. Deze reactie sloeg terug op Jos zijn laatste post
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Ik heb trouwens inmiddels een keurmeester gesproken die mij wel wil helpen met de papier rotzooi. Hij zei ook dat als er een volvo 360 rond rijdt met officiele papieren waaruit blijkt dat de auto ooit gekeurd is (rdw of af fabriek) met zo'n motor is de keuring zo geregeld. We gaan gewoon door.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
in mijn geval kan dat, want op mijn 1400 zitten typeplaatjes360 Turbo Intercooler;89805 schreef : Je kunt natuurlijk ook gewoon je oude typeplaatje op de ingebouwde motor plaatsen. Dan mogen ze inderdaad zo vaak ze willen controlleren.
er is mij iig niet bekend dat er een 360 is met een conformiteitsverklaring voor een ander blok als een b19 of b200. toch is het nog steeds een kwestie van papierwerk, bij de 2 liter motoren zitten de typenummers in het onderblok gegoten, geen typeplaatjes dus:)360 Turbo Intercooler;89805 schreef : Maar als die herkeuring niet teveel "moeite" kost wil ik dit toch proberen uit te voeren.
Ik heb trouwens inmiddels een keurmeester gesproken die mij wel wil helpen met de papier rotzooi. Hij zei ook dat als er een volvo 360 rond rijdt met officiele papieren waaruit blijkt dat de auto ooit gekeurd is (rdw of af fabriek) met zo'n motor is de keuring zo geregeld. We gaan gewoon door.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ik zou voor de nette weg gaan, vooral met het oog op problemen die je met je verzekering zou, kunnen krijgen.
- V300 register
- Verbannen
Excuus, topicvervuiling, maar ik kon het niet laten.
- V300 register
- Verbannen
Volvo 740TIC;89837 schreef : Zoals AnjO aangeeft. Je kunt wel met plaatjes gaan klooien alleen staat er op het blok zelf ook nog steeds dat het om een B200/B230 gaat (B21/23).
Ik zou voor de nette weg gaan, vooral met het oog op problemen die je met je verzekering zou kunnen krijgen.
Foutje bedankt
- Frank de Boer
- Nieuw lid
iks.rdw.nl/nl/nederlandse_iks_site/