rdw keuring ivm vermogen verhoging.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
van alle overige topiceigenaren lig ik ook totaal niet wakker. naast een potentere krachtbron wordt er ook zat aan gedaan om die 1000 kg veilig op de weg te zetten met diverse aanpassingen in remmerij en onderstel.
en "als je er een andere motor in legt en je krijgt een ongeval dan ben je niet verzekerd" is ook maar een raar verhaal. ze tonen maar aan dat de oorzaak bij een potentere motor ligt. of het moet zo zijn dat je met 900 pk van je standaard volvo 300 chassis een wokkel maakt door het immense koppel en vervolgens de patserbmw van de linkerrijbaan af de vangrail in duwt, dan wordt het een ander verhaal.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
360 Turbo Intercooler;89383 schreef : En het punt is ook , wat weet de politie nou van auto's? Laat staan dat ze weten wat voor een motor erin ligt.
Pas hiermee op, want dat weten ze zeker!
Ze kijken namelijk gewoon naar de code op de motor. Kunnen ze gewoon opzoeken en controleren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;89386 schreef : Pas hiermee op, want dat weten ze zeker!
Ze kijken namelijk gewoon naar de code op de motor. Kunnen ze gewoon opzoeken en controleren
Dat mogen ze bij mij gewoon controleren, zo vaak als ze willen.
De gietnummers in de kop en in het blok staan niet op kenteken, dus dat kunnen ze ook niet controleren, de typenummers op het typeplaatje kloppen allemaal. Verder is er van uiterlijk geen enkele manier dat je kan zien dat het geen standaard motor is bij mij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Jos360;89447 schreef : De gietnummers in de kop en in het blok staan niet op kenteken, dus dat kunnen ze ook niet controleren,
evt technische recherge wel, dit komt echter enkel te sprake bij een zwaar ongeluk en ik mag van harte hopen dat dat bij niemand ooit zal gebeuren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Jos360;89447 schreef : Dat mogen ze bij mij gewoon controleren, zo vaak als ze willen.
De gietnummers in de kop en in het blok staan niet op kenteken, dus dat kunnen ze ook niet controleren, de typenummers op het typeplaatje kloppen allemaal. Verder is er van uiterlijk geen enkele manier dat je kan zien dat het geen standaard motor is bij mij.
Bij de minste geringste twijfel nemen ze de auto mee, gaat 'ie op de rollenbank en testen ze hem net zolang tot de motor versleten is bij wijze van spreken.
Onderschat de politie niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Zowiezo wordt je met een 300 waarschijnlijk minder snel aangehouden voor een routinecontrole, (jaja, sjonniecontrole dus) als dat het getunede Golfjes en Astraatjes overkomt...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Als het gebeurt ben je de sjaak. En goed ook. Al helemaal als je zelf volhoudt dat alles origineel/normaal is en binnen de grenzen valt.
Agenten zijn heus niet achterlijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.