Update 340Rcvt
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2004 09:03 #656230
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Update 340Rcvt
Gast, dat is zo eenvoudig, dat kan je ook wel zonder foto's ;-)
Sneeuwkappie er af, draadjes door rooster pielen, neonnetje vastzetten, sneeuwkap er weer op, draadjes onder de motorkap goedleggen, klaar is onze vissenkoning :-)
Toch, Paul?
Sneeuwkappie er af, draadjes door rooster pielen, neonnetje vastzetten, sneeuwkap er weer op, draadjes onder de motorkap goedleggen, klaar is onze vissenkoning :-)
Toch, Paul?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2004 09:19 #656231
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Update 340Rcvt
Ff wat anders...
Andries, weekeind 25-26 september Full Speed Zwolle!
Jij daar zijn? Ikke waarschijnlijk zondag gaan willen.
Andries, weekeind 25-26 september Full Speed Zwolle!
Jij daar zijn? Ikke waarschijnlijk zondag gaan willen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2004 09:21 #656232
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Update 340Rcvt
Bijna.....
Paar puntjes waar je op moet letten...
* je kan het luchtsooster met kap in een keer verwijderen, let hierbij op de nokjes die je met je schroevendraaier van buitenaf kan indrukken als je motorkap openstaat en je voor je auto staat, je kan deze nokjes herkennen aan een afwijkende vorm in het patroon van het rooster
*Demonteer eerst de inverter (met een stekkertje) van de neon-buis en maak de inverter spatwaterdicht met duck-tape (voor de zekerheid)
*als je het rooster eruit hebt schroef je je sneeuwkap eraf en trek je de ruitenwissersproeierinstallatiewaterslangetjes eraf, dan maak je de boel goed schoon (nu je er toch eens bij kan) en zet leg je je neon-buis op je luchtrooster, maak een gaatje in het rasterwerk waar het draadje doorheen kan.
*plak nu aan de bovenzijde van de blokjes aan de linker en aan de rechterkant van de neonbuis een stukje dubbelzijdig plakband en leg voorzichtig je sneeuwkap erop, zodat de neon-buis aan de bovenkant van de sneeuwkap vast zit, niet klemmen, want dan breekt de buis.
*plaats de neonbuis VOOR het schroefgat van de sneeukap anders word de ruimte te krap omdat de sneeukap naar achteren afloopt, en word de lichtlijn onderbroken,.
Paar puntjes waar je op moet letten...
* je kan het luchtsooster met kap in een keer verwijderen, let hierbij op de nokjes die je met je schroevendraaier van buitenaf kan indrukken als je motorkap openstaat en je voor je auto staat, je kan deze nokjes herkennen aan een afwijkende vorm in het patroon van het rooster
*Demonteer eerst de inverter (met een stekkertje) van de neon-buis en maak de inverter spatwaterdicht met duck-tape (voor de zekerheid)
*als je het rooster eruit hebt schroef je je sneeuwkap eraf en trek je de ruitenwissersproeierinstallatiewaterslangetjes eraf, dan maak je de boel goed schoon (nu je er toch eens bij kan) en zet leg je je neon-buis op je luchtrooster, maak een gaatje in het rasterwerk waar het draadje doorheen kan.
*plak nu aan de bovenzijde van de blokjes aan de linker en aan de rechterkant van de neonbuis een stukje dubbelzijdig plakband en leg voorzichtig je sneeuwkap erop, zodat de neon-buis aan de bovenkant van de sneeuwkap vast zit, niet klemmen, want dan breekt de buis.
*plaats de neonbuis VOOR het schroefgat van de sneeukap anders word de ruimte te krap omdat de sneeukap naar achteren afloopt, en word de lichtlijn onderbroken,.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2004 09:21 #656233
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Update 340Rcvt
* monteer het rooster met daarop de sneeuwkap en monteer de inverter aan de binnenzijde van de motorkap in de bak onder je luchtrooster, je kan deze vastschroeven, of ook vastzeten met dubbelzijdig plakband.
Trek nu een draad van je accu (of zoals ik gedaan heb een +pool van de stoelverwarming) naar de schakelaar in je interrieur, dan weer naar buiten, langs je zekeringkast en watertank naar de hoek van je motorkap (bij je eventuele luchtfilterhuis) en trek hem langs je ruitenwisserwasinstallatiewaterslangetje naar boven.
* in de bak onder je luchtrooster zitten een paar gaten, een kan je uitboren, druppel lak erop en de kabel erdoorheen trekken naar de inverter toe.
tip: tape de stroomkabel in op punten waar hij buigt, en langs randen loopt oom doorsnijden bij trillen te voorkomen,
Ik ga zo even foto's voor je maken.
Groetjes!
Trek nu een draad van je accu (of zoals ik gedaan heb een +pool van de stoelverwarming) naar de schakelaar in je interrieur, dan weer naar buiten, langs je zekeringkast en watertank naar de hoek van je motorkap (bij je eventuele luchtfilterhuis) en trek hem langs je ruitenwisserwasinstallatiewaterslangetje naar boven.
* in de bak onder je luchtrooster zitten een paar gaten, een kan je uitboren, druppel lak erop en de kabel erdoorheen trekken naar de inverter toe.
tip: tape de stroomkabel in op punten waar hij buigt, en langs randen loopt oom doorsnijden bij trillen te voorkomen,
Ik ga zo even foto's voor je maken.
Groetjes!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2004 09:46 #656234
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Update 340Rcvt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2004 13:04 #656235
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Update 340Rcvt
Ik heb nu weer een groot probleem.
Het `oude`olie kwalm probleem is weer terug sinds 2000 km.
Ik probeerde het een beetje te negeren maar het is weer steeds erger geworden.
Ik zat dus echt even met de handen in het haar.
Maar ik heb als tijdelijke oplossing een ander blokje op de kop getikt voor 60 euro.
Deze heeft 66.000 km gedraaid.
En het is een B14 4s dus de cill.kop moet ik nog wel even over zetten.
Keep you Posted.
Andries
Het `oude`olie kwalm probleem is weer terug sinds 2000 km.
Ik probeerde het een beetje te negeren maar het is weer steeds erger geworden.
Ik zat dus echt even met de handen in het haar.
Maar ik heb als tijdelijke oplossing een ander blokje op de kop getikt voor 60 euro.
Deze heeft 66.000 km gedraaid.
En het is een B14 4s dus de cill.kop moet ik nog wel even over zetten.
Keep you Posted.
Andries
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2004 15:42 #656236
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Update 340Rcvt
tzit je niet mee he, andries?
Suc6!
Suc6!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-09-2004 11:55 #656237
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Update 340Rcvt
@andries: Ik heb het even opgezocht, voor je huidige versterker moet je toch rekenen op 25mm2 naar achteren.
Maar ik had bedacht: ik heb waarschijnlijk binnenkort weer een scanner,
ik scan de pagina's wel even die van toepassing zijn, en dan mail ik ze wel.
Kan je het zelf opzoeken, ook voor je nieuwe setup.
(Bericht gewijzigd door setsunakaede op 13 september 2004)
Maar ik had bedacht: ik heb waarschijnlijk binnenkort weer een scanner,
ik scan de pagina's wel even die van toepassing zijn, en dan mail ik ze wel.
Kan je het zelf opzoeken, ook voor je nieuwe setup.
(Bericht gewijzigd door setsunakaede op 13 september 2004)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-09-2004 20:46 #656238
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Update 340Rcvt
THX! Super man!
En het roken was dit keer gelukkig gemakkelijk op te lossen.
Net "iets" te veel olie.
Tja het valt ook niet mee te peilen met zulke schone olie.
Maar ik maakte me wel even zorgen.
Ook was mijn termostaat lek.
Dat is normaal gesproken niet zo'n probleem.
Maar aangezien ik een veel betere koeling heb. dus kwam de motor niet op temp.
Nwe. "winter" termostaat erin en opgelost.
Ben nog naar Utrecht geweest was wel geinig.
Alleen wat weinig speciale 340/360 onderdelen.
Maar ik heb wel een werkplaats map kunnen scoren dankzij een clublid.
Het verchroomde klepdeksel zit ook op zijn plek.
Hier wat fotos.
Greets
Andries
En het roken was dit keer gelukkig gemakkelijk op te lossen.
Net "iets" te veel olie.
Tja het valt ook niet mee te peilen met zulke schone olie.
Maar ik maakte me wel even zorgen.
Ook was mijn termostaat lek.
Dat is normaal gesproken niet zo'n probleem.
Maar aangezien ik een veel betere koeling heb. dus kwam de motor niet op temp.
Nwe. "winter" termostaat erin en opgelost.
Ben nog naar Utrecht geweest was wel geinig.
Alleen wat weinig speciale 340/360 onderdelen.
Maar ik heb wel een werkplaats map kunnen scoren dankzij een clublid.
Het verchroomde klepdeksel zit ook op zijn plek.
Hier wat fotos.
Greets
Andries
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-09-2004 21:07 #656239
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic Update 340Rcvt
Als je haar maar goed zit! Glimt lekker andries :-)dat was mij niet gelukt..... Maar ik had het ook gewoon gespoten
Gr Thomas
(Bericht gewijzigd door randomhero op 13 september 2004)
Gr Thomas
(Bericht gewijzigd door randomhero op 13 september 2004)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets