Update 340Rcvt
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-09-2004 17:41 #656220
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Update 340Rcvt
LOL
Nee zover wou ik ook niet gaan hoor!
Ik vindt het juist de sport om dat soort "opgeshowde" japanners en duitsers eruit te sporten bij het stoplicht.
Maar naar een gepolijste veerpootbrug heb ik wel oren.
Want ik wou mijn auto onder de kap echt "Oldschool" maken.
Het gebrek aan neon vul ik weer op met een "Overkill" geluidsinstallatie.
Greets
Andries
Nee zover wou ik ook niet gaan hoor!
Ik vindt het juist de sport om dat soort "opgeshowde" japanners en duitsers eruit te sporten bij het stoplicht.
Maar naar een gepolijste veerpootbrug heb ik wel oren.
Want ik wou mijn auto onder de kap echt "Oldschool" maken.
Het gebrek aan neon vul ik weer op met een "Overkill" geluidsinstallatie.
Greets
Andries
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-09-2004 17:46 #656221
door V300 register
hehehe, ik heb toe-val-lig vanmiddag een neon buis op de motorkap gemonteerd, onder de luchthapper, ik ga vanavond es kijken hoe dat eruit ziet! ik maak wel even fotootje dan,
Ook heb ik diverse interrieurdelen gedemonteerd en zilver gespoten, morgen even licht opschuren en laatste laagje silverspray erop, kijken hoe het word :-)
@ Dide. ja.. ik wilde een lowrider maken maar ben vergeten de schokdempers te monteren na het pneumatische systeem hehe
Ook heb ik diverse interrieurdelen gedemonteerd en zilver gespoten, morgen even licht opschuren en laatste laagje silverspray erop, kijken hoe het word :-)
@ Dide. ja.. ik wilde een lowrider maken maar ben vergeten de schokdempers te monteren na het pneumatische systeem hehe
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-09-2004 21:02 #656222
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-09-2004 22:46 #656223
door V300 register
Hey Paul,
Waar haal je zo'n ding?? Ziet er briljant uit! Moet ik ook hebben!
Waar haal je zo'n ding?? Ziet er briljant uit! Moet ik ook hebben!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-09-2004 00:29 #656224
door V300 register
komt van zo'n verlichtingskit voor de PC
ik hou er niet van maar t effect is wel apart inderdaad
ik hou er niet van maar t effect is wel apart inderdaad
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
03-09-2004 08:13 #656225
door V300 register
Hey, nu heb jij mijn geheimpje verklapt,
Anyway, het is inderdaad een neon-buisje uit mijn systeemkast, ik vond het een beetje onzin zo'n ding in de pc, daarom maar op de auto. (??)
In het pikkedonker ziet het er erg gaaf uit, een grote blauwe waas over je motorkap :-)
Die buisjes zijn godekoper dan als je ze koopt bij een automaterialenzaak, je moet alleen nogal wat draden trekken als je hem op "mijn manier" monteerd.
Zo'n buisje werkt op 480 volt met behulp van een inverter (soort bobine) die ik IN de "bak" onder het luchtrooster gemonteerd heb,
Eerst heb ik deze waterdicht gemaakt met ducktape.
daarna de kabels getrokken door het dubbelwandige gedeelte van de motorkap(zelfte route als het routensproeierbuisje) daarna het interrieur in, 12 volt gepakt van de stoelverwarmingsschakelaar, hiervan de - pool afgeknipt en een nieuwe - draad gemaakt naar de accu.
Ook leuk :
shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=I &A=130386
Anyway, het is inderdaad een neon-buisje uit mijn systeemkast, ik vond het een beetje onzin zo'n ding in de pc, daarom maar op de auto. (??)
In het pikkedonker ziet het er erg gaaf uit, een grote blauwe waas over je motorkap :-)
Die buisjes zijn godekoper dan als je ze koopt bij een automaterialenzaak, je moet alleen nogal wat draden trekken als je hem op "mijn manier" monteerd.
Zo'n buisje werkt op 480 volt met behulp van een inverter (soort bobine) die ik IN de "bak" onder het luchtrooster gemonteerd heb,
Eerst heb ik deze waterdicht gemaakt met ducktape.
daarna de kabels getrokken door het dubbelwandige gedeelte van de motorkap(zelfte route als het routensproeierbuisje) daarna het interrieur in, 12 volt gepakt van de stoelverwarmingsschakelaar, hiervan de - pool afgeknipt en een nieuwe - draad gemaakt naar de accu.
Ook leuk :
shop.informatique.nl/cgi-win/iqshop.xgi?M=I &A=130386
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-09-2004 19:24 #656226
door V300 register
Ze zijn er ook gewoon op 12V toch?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-09-2004 21:19 #656227
door V300 register
nee, dat lijkt alleen maar zo, dan zit er dus zo'n inverter tussen.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-09-2004 21:46 #656228
door V300 register
Klopt. ze werken allemaal op 12V , De stroom word daarna na de inverter naar 480V opgekieteld. net als je bobine dus :-)
Ik krijg trouwens leuke reacties, als ik in de schemering met dat ding rondrijd kijken veel mensen mij na, en bij het stoplicht kreeg ik gister een "hey, vet licht" naar mijn kop :-) in het donker is het waanzinnig, halve motorkap is blauw. en door de ruitenwissersproeiergaten in de sneeuwkap komt ook een straaltje licht :-) snel de knop indrukken als de politie om de hoek komt anders heb je een prent.. terwijl ze zelf ook met vette blauwe lampen rondcrossen (stiekem even aanzetten als het stoplicht op rood staat om vervolgens vol gas te geven en aan de andere kant van het kruispunt zonder zwaailicht rustig verder te rijden.. moet ik eens flikken.....)
Ik krijg trouwens leuke reacties, als ik in de schemering met dat ding rondrijd kijken veel mensen mij na, en bij het stoplicht kreeg ik gister een "hey, vet licht" naar mijn kop :-) in het donker is het waanzinnig, halve motorkap is blauw. en door de ruitenwissersproeiergaten in de sneeuwkap komt ook een straaltje licht :-) snel de knop indrukken als de politie om de hoek komt anders heb je een prent.. terwijl ze zelf ook met vette blauwe lampen rondcrossen (stiekem even aanzetten als het stoplicht op rood staat om vervolgens vol gas te geven en aan de andere kant van het kruispunt zonder zwaailicht rustig verder te rijden.. moet ik eens flikken.....)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-09-2004 23:33 #656229
door V300 register
Nu nog ff foto's van je montage en ik ga ook aan de slag.......is dat te regelen Paul?
Moderators: Mark Smeets