Diede's 1700 - techniek
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
t is wel rot soms, want bij mij doet ie ook erg moeilijk met een hete doorstart, maar dat zal wel aan mijn methode liggen ....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
KonradW;29490 schreef : nee oke das 100% waar.
t is wel rot soms, want bij mij doet ie ook erg moeilijk met een hete doorstart, maar dat zal wel aan mijn methode liggen ....
Lees dan even terug, daar staan tips
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
laatst uit automatischme de choke uitgetrokken bij warme motor, nou daar schiet je dus niets mee op
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Dutchie;29489 schreef : Dat is ook exact de reden waarom ik geen 1700 wil, da's echt vlees noch vis
Nooit last van. Ik zit mij echt te bedenken; waarom overkomt mij dit nooit?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Maar ook dat gaat opgelost worden, als ik genoeg tijd en geld bij elkaar gesprokkeld heb Nu het motortje echter redelijk loopt (zodra hij loopt is het super) heeft het staal + preventief onderhoud zoals olie + distri set even voorrang.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Je praat over de warme start. Daar moet je altijd een beetje gas geven. Dit slaat hem aan. Maar als ik dat vergeet dan krijg ik niet de problemen die je hier beschrijft.
Bij koude start moet ik altijd shoke helemaal uit trekken om vervolgens snel terug te duwen naar half uit. Geen gas. Dit zijn ook de regels volgens boekje.
Als jij bij koude start de shoke een beetje uit moet trekken is er lijkt wel iets niet goed afgesteld. Bij mij gaat hij dan met moeite aan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik was van plan morgen even contakt op te nemen met de Renault-garage hier voor een vlotter, ik heb het typenummer al. Maar verder wilde ik gelijk ook nog wat andere dingetjes fiksen: Bougies, bougiekabels, distributiesetje en de benzineleidingen. (auto stinkt wat naar benzine, en vanwege better safe than sorry...)
Vooral dat laatste weet ik nog niet helemaal wat ik nodig heb. Dus, weet iemand:
-Welke dikte ik nodig heb?
-Hoeveel daarvan?
-Waar zitten de verstopte valkuilen hierbij?
Verder: Welke bougies heb ik exact nodig? (ik neem aan dat dit ook in de gebruiksaanwijzing staat, maar voor de zekerheid hier ook maar ff) en voor de bougiekabels, heb ik nog specifieke nodig of voldoet elke kabel, zolang hij maar de juiste lengte heeft? En welke lengtes heb ik exact nodig?
En om commentaar voor te zijn: ja, ik heb al even door onze documentatie heen gespit...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.