Het grote CarAudio topic
- V300 register
- Verbannen
E.e.a. is voortgekomen uit het showroom-topic van Doekes auto , waar een bescheiden install voor een goed geluid zorgt.
Dit was de aanleiding:
setsunakaede;76198 schreef : Mag ik opmerken dat jouw auto echt ontzettend gaaf is?
Die lampjes achterin doen het ook fraai, trouwens. Je moet nu alleen wel ?cht even die plank gaan bekleden&afwerken, het staat nu een beetje armoedig in vergelijking met de rest van je auto!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Maar bedankt voor je compliment;)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Enne, wat voor muziekstijl dreunt er rond in de GLE als ik vragen mag?:halo:
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;76292 schreef : Uit dit verhaal begrijp ik dat het geheel meer lawaai produceert dan de standaard 10 of 20 Watt papiertjes met de naam 'luidspreker'?
Meer lawaai, maar (belangrijker) zo goed als altijd vooral mooier lawaai. (of je moet wel heeeeeel brakke Marquant zooi hebben gekocht).
Die papieren fluttertjes beginnen bij het minste of geringste al te resoneren, klapperen en vervormen, wat nog eens versterkt wordt doordat de meeste radio's niet genoeg vermogen hebben en dus al snel een uberhaupt al vervormd signaal naar de speaker sturen. Een versterker zorgt dat je wat meer vermogen hebt dus ook langer een "schoon" signaal naar je speakers stuurt. Wat het nut is van betere speakers lijkt me duidelijk als je al eens die kartonnetjes van Volvo hebt gezien
@ Ovlov:
Erenbie... smaken verschillen maar dat komt er bij mij dus echt NIET in! Wattentakkeherrie vind ik dat zeg.
- V300 register
- Verbannen
setsunakaede;76339 schreef :
@ Ovlov:
Erenbie... smaken verschillen maar dat komt er bij mij dus echt NIET in! Wattentakkeherrie vind ik dat zeg.
Whahahaha, inderdaad. Vaak zijn de teksten ZOOOO slecht, dat 't gewoon grappig is :yesyes:
Heb zelf ook altijd wel een leuk sub-woofertje in de auto gehad. Puur voor de kwaliteit van een geluid. Een licht dreuntje is helemaal niet verkeerd vind ik......
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
[edit] dit speeltje dus , of deze anders [/edit]
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen