1983 360 GLS sedan
- Wouter Borsje
- Premium lid
Maar serieus; leuk is anders, vooral niet voor het dier dat je aanrijdt, zelfs schrik je er behoorlijk van, en ook niet voor de auto natuurlijk...
Ben zelf eens over een kat heengereden die plots over wou steken, bepaald geen leuke ervaring vond ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Wouter76;227370 schreef : Het wild seizoen begint vroeg in sommige regio's...
Maar serieus; leuk is anders, vooral niet voor het dier dat je aanrijdt, zelfs schrik je er behoorlijk van, en ook niet voor de auto natuurlijk...
Ben zelf eens over een kat heengereden die plots over wou steken, bepaald geen leuke ervaring vond ik.
ach, d'r ligt al wel het een en ander zo hier en daar hoor...
ik kwam er laatst 's ochtends in de schemer eentje tegen die nog zo "vers" was, dat 'ie nog rookte
het is jammer, maar ik ga er niet voor remmen of uitwijken. Daarvoor zijn de weggetjes te smal. Die dode beestjes zijn trouwens in een mum van tijd opgegeten, scheelt de roof- en aasvogels weer moeite. Er was hier laatst een hoop gekwetter van vogels te horen, bleek er onder m'n auto een valk aan z'n warme avondmaal bezig te zijn. Zo kan 't dus ook. Voor zo'n vogeltje lijkt het me fijner om in ??n klap te overlijden door een langsrazende auto, dan door levend opgegeten te worden.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Alles was uitstekend in orde: CO 2,2% en de HC-waarde schommelde rond de 95. Zeer netjes dus, en dan te bedenken dat het met Kerstmis nog resp. 4% en 700 was. Na het afstellen van de klepspeling heb ik 'm nooit meer aan de meter gehangen, maar bij deze dus alsnog.
Ohja, en weer even m'n verbruiksrecord gebroken
- 16673-dummy
- Nieuw lid
tot aan 50 km/h merkte je er weinig van, maar boven de 60 ging het niet meer zo hard. 5e versnelling zo goed als onrbuikbaar, maarja wat wil je, dat ding heeft de stroomlijn van een zeecontainer.
Maar ik heb me er goed mee gered!
Hopelijk morgen foto's van m'n "nieuwe", vrijwel puntgave deurtje!
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- Wouter Borsje
- Premium lid
Handig hoor zo'n karretje, zeker met het weer van afgelopen dagen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
ik stond eigenlijk niet zo te springen om al die onderdelen mee te nemen, maar de gedachte dat het "de bak" in zou gaan deed m'n mening toch veranderen.
Overigens ga ik dit weekend wel even serieus opruiming houden, er staan hier nu minstens 14 portieren (vrijwel allemaal 343/345) en even zoveel voorschermen. Alleen de perfecte exemplaren bewaar ik, de rest gaat naar het oud ijzer. Tenzij iemand ze nog wil hebben, maar dan wel dit weekend ophalen.
Ik bewaar geen roestige onderdelen meer
Dus gratis af te halen; 5 voorschermen, waarvan 3x 343/345, waarvan 1x volledig waardeloos. Vervolgens 1 nette grijze om je eigen spatbord weer op te lappen, want ik heb de hoeken er al af geslepen en op m'n 360 gelast. Tot slot een hele nette, kun je zo monteren. Kleur bruin/beige.
Ook gratis af te halen; 4x lichtmetalen velgen, excl. naafdoppen.
Dit weekend, anders gaat het met het oud ijzer mee.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Velgen zijn bij deze voor je gereserveerd. Koffie staat klaar. Ben morgen en zaterdag thuis, zondag pas na 16.00 uur.