Jannick's Volvo 360 GL!
- V300 register
- Verbannen
Wouter;228870 schreef : Jos, dit zijn geen "normale" vlotters van aan elkaar gesoldeerde messing schalen, maar feitelijk is het een 2 klonten schuim aan een aluminium heveltje.
Je kunt een gebruikte vlotter controleren door hem op een precisieweegschaal te leggen. een nieuwe vlotter weegt 6 gram. De grens voor bruikbaarheid ligt bij 7 gram. Ik had ooit een 1.7 helemaal opgeknapt en die vlotter woog 11 gram (motor liep ook voor geen meter meer)
de opbouw van deze carburateur is vrijwel identiek aan die van de 1.7 en de vlotter is volgens mij exact hetzelfde onderdeel.
Weer wat geleerd, ik sleutel alleen nog maar aan ouder spul dus ik vergeet dat wel eens :humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Wouter Borsje
- Premium lid
(mocht de vorm niet al te gecompliceerd zijn)
Het zou toch heel zonde zijn als je daar na montage pas achter komt.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Het is een kleine moeite om ook de slangetjes en alles even los te halen, maar voor een snelle inspectie is op het spruitstuk laten staan wel een handige manier vond ik.
Bij mij was het wel een iets ander verhaal, aangezien de voet toch wel bleef plakken aan de vloeibare pakking onder de voet :f
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Wouter Borsje
- Premium lid
Maakt een hoop van bovenstaande reacties duidelijk, al ziet deze carburateur er wat anders uit dan op de foto van Jannick...ehhh ja ik ben in de verste verte geen 1700 kenner, als ik de plank volledig missla verwijder ik deze post gewoon weer.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid