Jannick's Volvo 360 GL!
- V300 register
- Verbannen
Ondanks de sneeuw en het buiten staan zag ie er nog heel goed uit. Een probleem, de torque-tube is krom. De motor ligt eruit, en er schijnt iets over de gehele linkerkantgereden te hebben. Ma?r... De auto zag er verder erg goed uit. Erg weinig roest, onderhoudsgeschiedenis van 2011 en 2012 zat erbij, waarbij er nogal wat vervangen is.
Enfin... Ik denk dat het nog geen uur later was dat ik besloot om 'm aan te schaffen. Mijn eerste auto! Meteen even de overschrijving geregeld. Omdat hij momenteel niet echt verrijdbaar is, staat deze er nog. Na eventjes getwijfeld te hebben of ik 'm zelf rijdend ga maken, of samen met Erik, heb ik toch maar het laatste besloten. Over een tijdje een weekje ervoor uitgetrokken om eraan tijd te spenderen, en dan kan hij hopelijk nog een maandje op zijn oude APK rijden als die na het ontschorsen nog geldig is.
Het plan is om van de zomer eens te kijken of we het plaatmateriaal aan de linkerkant uit kunnen deuken en een stukje te spuiten.
En dan, omdat een foto meer zegt dan 1000 woorden:
Iemand tips voor een goede autoverzekering? Ben 21 (en een dag), heb sinds mijn 19de mijn rijbewijs, en het is mijn eerste auto. Ik hoor en lees over OVHV goede verhalen, maar wellicht weet iemand iets anders?
Wordt vervolgd.
Groet,
Jannick
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Leuke auto, gefeliciteerd!
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Daar heb ik dus nu weer spijt van...
- V300 register
- Verbannen
Wel gaaf om te zien dat er nieuw leven ingeblazen wordt, ben benieuwd (fotooooss!)
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Succes en veel plezier. Ik zal je nog wel zien in Landhorst, en dan kom ik ook een boutje aandraaien.
(of losdraaien, de inbussen aan de bakzijde bijvoorbeeld)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Eind februari beginnen we er aan. Daarvoor moet ik een andere klus (die al heel veel maanden duurt) klaar maken. Dan krijg ik mijn Astra Stationwagen ook weer terug. En ik wil mijn aanhanger eerst klaar maken. Als ik tijd over heb kan ik nog een auto slopen.
Dan zijn er twee auto's weg uit het rijtje bij de boerderij. Bedoeling is alles daar weg. Het liefst voordat de zomer begint.
@ Jannick: APK mag je maximaal 2 maanden voor de vervaldatum regelen, zonder dat die datum bij afmelden verandert.
- V300 register
- Verbannen
Erik;210793 schreef : Er zijn niet zo veel 360'tig's meer en vooral deze is een mooi exemplaar (de auto, automaat, 5drs., met prachtige blauwe bekleding trouwens ook: is nog te koop).
Bestaat een 360 als automaat? Of is dat om te bouwen?
Klinkt interessant
- Floris Schropp
- Nieuw lid
General Custom;210796 schreef : Bestaat een 360 als automaat? Of is dat om te bouwen?
Klinkt interessant
Hij bedoeld de blauwe die er voor staat, een 340.
- V300 register
- Verbannen
@Erik Oh, dat is dan een beetje jammer. Maar geen probleem denk ik Kan over die regel echter niks vinden bij de RDW, heb je zo een bron oid?
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Erik bedoeld als je een nieuwe APK -alvast- wil doen terwijl hij nog niet verlopen is.