Jannick's Volvo 360 GL!
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
Jannick;229775 schreef : En het doel voor dit jaar met de 360 is.... Polen! Ruim 2600 snelwegkilometer staan er op de planning, en dan heb ik het nog niet over dagjes uit en zo. Dan eens kijken of het na de carburateurwissel nog richting de 1/14 wil gaan op de snelwegen
Leuk! Mijn ex is Pools en ik heb nog wat vrienden in Polen, misschien ga ik eind van de zomer ook naar Polen.
Maak wat foto's aub onderweg, prachtig land :y:
- V300 register
- Verbannen
-
Toen ik hier terug in de wijk was, met 57 snelwegkilometers op de dagteller, besloot ik weer te gaan tanken. En na 0,2 liter spoot het al op de grond. Met moeite 2 liter erin gekregen, de minimale afleverhoeveelheid.
vandaar mijn vraag: Zijn die vulslangen van Duitse pompen nou zo anders? Of zou er een storing zijn geweest dat ie zo laat pas af sloeg?
beetje jammer dat de komende tankbeurten nu niet echt heel erg betrouwbaar (meer) uitvallen.
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Ook in NL zit er verschil tussen pompen. Wat ik altijd doe is vol tot afslaan, 20 tellen wachten en nog een keer bijvullen. Soms kan er veel bij, soms niets.
Voor betrouwbare verbruikscijfers zul je dus voor en na bij zelfde pomp moeten tanken op dezelfde wijze. En ook kijken naar langere termijn waarden ipv per tankbeurt.
Voor LPG was dit verschil trouwens nog beroerder dan voor E95...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
wel moet ik altijd het vulpistool behoorlijk hard door de tankopening rammen en een beetje wringen/draaien, anders slaat 'ie om de haverklap af. Maar dat heb ik overal. Overigens stop ik pas met tanken als hij voor de tweede keer is afgeslagen.
waar heb je getankt? Ik neem altijd de BFT hier, die is het goedkoopst (vooral maandag en dinsdag, 's avonds). Vorige week 1,569 per liter E98

Wel binnen de openingstijden tanken, want een betaalautomaat kennen ze niet (binnen afrekenen in de shop).
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
En doet ie t ook bij hobbels?
Wel ervaring met bonkende geluiden linksachter, vooral over hobbels. Maar ook bij scherpe bochten, zij het minder luid...
Ben er nog niet achter wat het is, maar de schokdempers iig niet.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-