Volvo 340 1986
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Die kan lassen en APK doen.
Bovendien alle onderdelen voorradig

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Justin Kiers
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;255954 schreef : Bericht terug van de garage: er moet heel wat gedaan worden voor de APK. Van wat ik zo heb onthouden lekt de rembekrachtiging, knipperlicht relais werkt niet, kachelweerstand werkt niet, laswerk aan linker dorpel op meerdere plekken, remschijf verroest, lagers moeten vervangen (zei niet welke) en het subframe is aan het rotten.
Ik heb momenteel echt geen geld om dit allemaal te bekostigen, dus het is denk ik meer de vraag waar hij nu heen afgevoerd moet dan of ik ken kan (laten) repareren
Een hard subframe en een nieuwe rembekrachtiger trommel heb ik nog wel liggen, remschijven kunnen schoon worden gemaakt, maar nieuw is niet duur en goed verkrijgbaar, lagers zou ik navragen als ik jou was.
Als je wat wil afspreken, Zevenaar is nog geen kwartier rijden naar hier. Ik zet liever niet mijn adresgegevens op internet, dus stuur daarvoor even een pb.
Maar je kan hem anders ook inruilen ergens, dan ben je misschien ook goedkoop uit. Bijv. op deze Volvo 460 1.8i | AIRCO | TREKHAAK | 1e EIGENAAR | APK 09-202 link.marktplaats.nl/m1452840527
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;255955 schreef : Er zijn via de clubleden vast wel mogelijkheden voor wat betreft onderdelen en lassen, het nare aan de A.P.K. is alleen dat je een heel beperkt tijdsbestek hebt om dat allemaal te regelen, en geschorst mag de auto alleen op een ambulance o.i.d vervoert worden.
Tijd is ook zeker een probleem ja, 23 juni is de APK al verlopen. Dus ergens verwacht ik ook elk moment een boete door de brievenbus.
Ik denk dat ik hem voor nu ophaal bij de garage, duidelijk de punten vraag en geschorst achter m'n huis neerzet. En dan weer verder kijken.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Vermilion;255954 schreef : Bericht terug van de garage: er moet heel wat gedaan worden voor de APK. Van wat ik zo heb onthouden lekt de rembekrachtiging, knipperlicht relais werkt niet, kachelweerstand werkt niet, laswerk aan linker dorpel op meerdere plekken, remschijf verroest, lagers moeten vervangen (zei niet welke) en het subframe is aan het rotten.
Ik heb momenteel echt geen geld om dit allemaal te bekostigen, dus het is denk ik meer de vraag waar hij nu heen afgevoerd moet dan of ik ken kan (laten) repareren
We kunnen het voor je uitvoeren. Stuur ff een pb.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
We kunnen wellicht iets voor je betekenen. Stuur ff een pb.
- V300 register
- Verbannen
-
- Knipperlicht zit los (zie foto, al was dit volgens mij nog niet toen ik hem afleverde)
- Grootlicht werkt niet (lijkt me sterk als de schakelaar er zo bij hangt)
- Kachelventilator werkt niet
- Achterbank ontbreekt (die had ik inderdaad neergeklapt)
- rv wisserblad
- rv wiellager ??
- rv remschijf teveel roest (hier had ik al een nieuwe voor liggen, in de achterbak zelfs)
- Linker dorpel op meerdere plekken rot
- Subframe plekje rot
- Uitlaat tussendemper lek
- Rembekrachtiger onderkant nat -> lekkage??
- Remleidingen meerdere plekken roest
Het had denk ik erger gekund :hmmz: Ik vraag me alleen af hoe makkelijk de knipperlicht schakelaar bevestiging te repareren is. Die lijkt aan de stuurkolom te zitten?
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Als je 2 afstelplaatjes pakt van een CVT koppeling en de gaatjes een heel klein beetje uitvijlt passen deze er zo tussen.
Is bijna dezelfde afstand namelijk.
Zo heb ik op die manier al heel wat van die beugeltjes herstelt.
En is het ook een stuk steviger.
Verder zou ik Erik even een Pb sturen

- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Weinig vertrouwenwekkend als een garage een neergeklapte achterbank niet kan herkennen/opklappen en het dus als afkeur noteert...
- V300 register
- Verbannen
-
Kan je foto's van de bodem maken? Van de roest.