Volvo 340 1986
- V300 register
- Verbannen
en ook niet vergeten dat je hem NIET in de P moet zetten :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Vermilion;187802 schreef : Ide 15e gaat hij voor de apk
Afgekeurd. De remslangen voor zijn dringende adviespunten, de dropel linksmidden en la krikpunt zijn rot, dorpel rechts zou rot zijn, lv wielkast zit een gat naar de motorruimte, en de rechtsachter band is uitgedroogd (uit 2001 is die)
Zelf viel me op dat beide achteruitrijlichten niet werkten. Geen grote klus maar hier hoorde ik niks over :wtf2:
Voornamelijk laswerk dus. En er hangt een benzinelucht rond de tank, dus ook een keer slangetjes wisselen.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Probleem is nu wel dat hij de 2e dag uit het niets (?) niet meer stationair wil draaien, zodra het toerental te laag wordt slaat de motor af. Alle stoplichten op de terugweg mocht ik hem opnieuw starten. IS er een verklaring dat dit van de een op de andere dag kan ontstaan?
Verder moet de koppeling nog een keer afgesteld, remslangetjes vervangen, sissen bij emvk verhelpen (revisiesetje?) en de gelaste delen mooi afwerken. Foto's volgen van de reparatie!
- V300 register
- Verbannen
Vermilion;189632 schreef : Probleem is nu wel dat hij de 2e dag uit het niets (?) niet meer stationair wil draaien, zodra het toerental te laag wordt slaat de motor af. Alle stoplichten op de terugweg mocht ik hem opnieuw starten. IS er een verklaring dat dit van de een op de andere dag kan ontstaan?
Ik heb het zelfde gehad (is een 1.7L), toen was de pakking onder de carburateur lek en trok hij valse lucht. Nu hoeft dat bij jou niet het geval te zijn, maar het zou kunnen. Iemand anders kan je vast meer vertellen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Schoongemaakt, teruggeplaatst, de 3e en laatste tapeind opgeboord naar m6 (want die zat ook los opeens) en motor starten. En jawel hij doet het weer. Morgenochtend naar de apk!
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Alles werkt weeryeehaa!
Het wordt binnenkort eens tijd om de koppeling af te stellen, en op termijn de riemen te vervangen. Volgens mij zitten de originele er nog op (bijna 90k km op de teller nu)