Volvo 340 1986
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Lucluc;236468 schreef : Heb ik laatst ook gehad. Ineens gigantische benzinelucht in de file, terwijl ik alleen op lpg rij. Was nog zo'n stoffen slangetje.
Dat zijn de ergste!
Je ziet niet dat ze versleten zijn, maar komt er pas achter als ze echt benzine doorlaten.
- V300 register
- Verbannen
Voor de APK van dit jaar moet er wat meer gebeuren, zoals stuurhuis hoezen en wat kleine dingetjes. Voor die eerste had ik een vraagje, want de linker stuurkogel wil met geen mogelijkheid van de spoorstang af..
Ik heb hem al doorweekt met kruipolie, heetgestookt, driedubbel gechecked of ik wel linksom draai, maar nog steeds muurvast. De stelschroef heb ik wel iets van de stuurkogel af weten te draaien ondertussen. Heeft iemand hier nog ideeën/trucjes voor? Ondertussen beginnen de grip-richels op de stuurkogel te vervormen, dus ik wil het niet verder verpesten.
Opnieuw monteren is geen optie, de moer en schroefdraad om de kogel in de veerpoot te zetten waren helemaal kapot geroest/gedraait.
Ik zit al zo lang te kloten dat ik er nu naar neig om de slijptol erbij te pakken, maar mijn geluk kennende sloop ik dan gelijk de spoorstang
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Die houdt namelijk de stuurkogel op zijn plek.
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Wouter Borsje
- Premium lid