show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
360 GL sedan 1986 van Lucluc
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2012 12:39 #909141
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 360 GL sedan 1986 van Lucluc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-06-2012 11:24 #909208
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 GL sedan 1986 van Lucluc
Ja, dat topic ken ik onderhand wel 
Nog wel een aanvullende vraag: heeft dat bijstellen zin als blijkt dat 1 stang speling heeft. Dus niet aan beide kanten, of dat het stuur te losjes heen en weer gaat, maar 1 uitkomende stang kan je op en neer en heen en weer bewegen. Niet op de binnenste stuurkogel dus. Ik heb het hoesje los gehad en het dus goed kunnen zien. Helaas nog geen tijd gehad voor verdere aanpassingen.

Nog wel een aanvullende vraag: heeft dat bijstellen zin als blijkt dat 1 stang speling heeft. Dus niet aan beide kanten, of dat het stuur te losjes heen en weer gaat, maar 1 uitkomende stang kan je op en neer en heen en weer bewegen. Niet op de binnenste stuurkogel dus. Ik heb het hoesje los gehad en het dus goed kunnen zien. Helaas nog geen tijd gehad voor verdere aanpassingen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2012 09:52 #909296
door V300 register
dat lijkt dan meer op de glijbus in het stuurhuis zelf. D? goat m nie meer worden dan.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-07-2012 15:27 #910189
door V300 register
www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws-1/163...p-auto-te-dansen.htm
Nijmeegse: zin om op auto te dansen
NIJMEGEN - De politie heeft donderdagnacht in het centrum van Nijmegen een 23-jarige Nijmeegse aangehouden voor de vernieling van een auto.
De eigenaar had surveillerende agenten aangesproken over de vernieling. In het dak en de motorkap van de auto zat een aantal flinke voetafdrukken.
Lang zoeken naar de dader hoefde niet. Bij de auto stond een groep personen onder wie de vrouw. Ze gaf de vernieling toe en zei dat ze 'zin had om op de auto te dansen.' De Nijmeegse is ingesloten voor verder onderzoek.
Toeval of niet? Er was gisteravond een politiecontrole in mijn buurt. Ik kwam net van de repetitie van mijn band en moest ook blazen en mijn gegevens werden nagetrokken. Kreeg van de agent complimenten over mijn auto. Hij zei: wees er zuinig op, want dit is een echte klassieker! Toen vertelde ik dat ik al een aantal keer last van vandalisme heb gehad, o.a. dansende dames op het dak van mijn auto. De agent beloofde er extra op te letten en wat lees ik nu op het nieuws? Dit ging overigens niet om mijn auto, gelukkig. Maar misschien is de dame in kwestie dezelfde die mijn auto laatst heeft toegetakeld. Blijft gissen natuurlijk. Wat een stom uitgaansvolk!
Maar wel cool dat de politie er nu aandacht voor heeft!
Nijmeegse: zin om op auto te dansen
NIJMEGEN - De politie heeft donderdagnacht in het centrum van Nijmegen een 23-jarige Nijmeegse aangehouden voor de vernieling van een auto.
De eigenaar had surveillerende agenten aangesproken over de vernieling. In het dak en de motorkap van de auto zat een aantal flinke voetafdrukken.
Lang zoeken naar de dader hoefde niet. Bij de auto stond een groep personen onder wie de vrouw. Ze gaf de vernieling toe en zei dat ze 'zin had om op de auto te dansen.' De Nijmeegse is ingesloten voor verder onderzoek.
Toeval of niet? Er was gisteravond een politiecontrole in mijn buurt. Ik kwam net van de repetitie van mijn band en moest ook blazen en mijn gegevens werden nagetrokken. Kreeg van de agent complimenten over mijn auto. Hij zei: wees er zuinig op, want dit is een echte klassieker! Toen vertelde ik dat ik al een aantal keer last van vandalisme heb gehad, o.a. dansende dames op het dak van mijn auto. De agent beloofde er extra op te letten en wat lees ik nu op het nieuws? Dit ging overigens niet om mijn auto, gelukkig. Maar misschien is de dame in kwestie dezelfde die mijn auto laatst heeft toegetakeld. Blijft gissen natuurlijk. Wat een stom uitgaansvolk!
Maar wel cool dat de politie er nu aandacht voor heeft!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-07-2012 20:23 #910210
door V300 register
yep, de enige manier om er echt wat aan te doen is de juiste personen aanspreken, en ze alert maken op het probleem. Zo te zien is dat gelukt

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2012 12:12 #910285
door V300 register
Vond vanochtend mijn auto met grote voetstappen op dak, motorkap en kofferklep. Rooster waar de ruitensproeiers inzitten is naar binnen gedrukt, net als het plaatwerk erom heen. Heb het rooster iets terug kunnen buigen met behulp van een kleine schroevendraaier. Wel jammer van de motorkap, want zo slecht was ie niet. Ik denk niet dat ik dit nog mooi uitgedeukt krijg

- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2012 12:28 #910286
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic 360 GL sedan 1986 van Lucluc
Baleuh, ik zou je aanraden bij de politie klacht neer te leggen tegen onbekenden wegens vandalisme.
Misschien niet met direct resultaat maar het kan opleveren...
Misschien niet met direct resultaat maar het kan opleveren...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2012 12:36 #910287
door V300 register
Heb gebeld en mede door de aanhouding laatst zijn er misschien mogelijkheden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2012 14:04 #910289
door V300 register
Jeetje, is dat niet al de zoveelste keer? Kun je hem niet ergens in een rustigere straat zetten? In het weekend zet ik die van mij ook altijd een stukje verder omdat ik op een kroegenfietsroute woon!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2012 15:47 #910292
door V300 register
Dit was al in een andere straat. Ik probeer dat nu ook steeds, maar misschien is het wel iemand die een hekel van mijn auto heeft ofzo.
Denk nu aan het inbouwen van een alarm, dat schrikt misschien af.
Denk nu aan het inbouwen van een alarm, dat schrikt misschien af.
Moderators: Mark Smeets