360 GL sedan 1986 van Lucluc
- Mark Smeets
- Moderator
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;200184 schreef : Dat weet ik te waarderen! Ik heb nog twee MKII als reserve liggen, maar nu ook maar een voorraad MKIII achterlichten aanleggen.
Mocht het niet lukken, ik heb nog een setje in de sloper zitten, en morgen zit in in Nijmegen;)
- V300 register
- Verbannen
-
Verder nog een Cetus velg willen halen, om 1 krom exemplaar van mij te vervangen, maar nu blijkt deze 'nieuwe' velg niet te passen. Wel 4 gaten, maar geen 100 maar 108 ofzo? Ik heb er nu 1 winterband op gezet en laat de kromme velg richten. Ik probeer nog wel een reserve exemplaar erbij te zoeken. 4 stuks is een beetje overdreven, lijkt me.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Niels;200266 schreef : Oh dan heb je zo'n wiel voor een eerste serie 850 te pakken
hebben die eerste series 4 gaats dan, nooit geweten!

- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Lucluc;200179 schreef : Zo vanochtend was het weer zover: rechterspiegel eraf getrapt en ze hebben een fles tegen het rechterachterlicht gegooid. Spiegel heb ik nog wel liggen denk ik, maar de achterlichten zijn op
Geen fijn begin van de dag, want ik wilde genieten van de koni's. Misschien is een alarm inbouwen niet zo'n gekke optie. Dat kan verder vandalisme beperken.
Aangifte doen zal wel geen zin meer hebben?
Je hebt best vaak last van dit soort schade, tijd voor een beveiligings-camera'tje?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Joris;200269 schreef : hebben die eerste series 4 gaats dan, nooit geweten!
Jaa eerste serie 850 heeft 4 gaats. Kwam ik ook pas een paar maanden geleden achter..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Kost je al met al toch veel tijd, geld en ergernis, elke keer deze grappen.
Misschien toch maar eens overwegen om te gaan verhuizen? Kun je gelijk een huisje zoeken met een mooie oprit/garage, scheelt ook weer stalling van je witte 360

- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-