360 GL sedan 1986 van Lucluc
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
AvdAkker;199546 schreef : heb je bronnen Alex?
er was bij ons op het werk wat jaren terug ook een genie die vond dat we op een of ander biologisch vet over moesten stappen; sinds kort op teruggekomen omdat dat spul na een winter gewoon helemaal weggespoeld is. er is naar mijn weten geen ander multifunctioneel vet dat dezelfde prestaties/duurzaamheid haalt; keramisch vet (spul dat Erik waarschijnlijk heeft liggen) weliswaar wel maar dat heeft weer andere kleefeigenschappen en heeft eerder de neiging om naast het te smeren oppervlak te eindigen waardoor regelmatiger vetten weer vereist is
ik ging er zo'n klein beetje vanuit, gezien de keurmeesters het in onze nabije omgeving bij de modernere auto's bij zweren en die zullen vast niet allemaal hebben afgesproken om met z'n allen uit de nek te gaan staan lullen.
verder kan ik het niet vinden op de RDW-site.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
AvdAkker;199582 schreef : lijkt me stug Wouter, de delen waar de ABS werkzaam is worden hopelijk niet ingevet:)
Is een typisch gevalletje; klok en klepel van mij dus, weer wat geleerd!
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Alex;199592 schreef : ik ging er zo'n klein beetje vanuit, gezien de keurmeesters het in onze nabije omgeving bij de modernere auto's bij zweren en die zullen vast niet allemaal hebben afgesproken om met z'n allen uit de nek te gaan staan lullen.
verder kan ik het niet vinden op de RDW-site.
Dan had je nog niet met mij gesproken.:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Verder de gasslangen in de motorruimte vervangen. De oude begonnen de scheuren bij de slangklemmen. Uiteraard alles gemonteerd met nieuwe slangklemmen.
En dan het meest uitdagende klusje: het linkervoorscherm los gehaald. Die had een of andere fijne gast aan de dorpel vastgelast. Met dank aan Erik voor het laatste zetje voor het losmaken! Alles grondig gereinigd en in anti-roestprimer gezet. Behalve de stukjes die nog gelast moeten worden. Nu kan ik het scherm in 5 minuten losmaken en is alles al schoon, dus de volgende keer kan een en ander gemakkelijk aangepakt worden. Wordt vervolgt!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-