Anjo's 1980 343 DL
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;142944 schreef : puur toeval eigenlijk Joost, ik heb alle veertjes en troep zelfs nieuw liggen dus waarom zou ik dan de oude trommels blijven oplappen
hittebestendige lak heb ik hier liggen, ook nog wat andere speciale verf.
ik zat heel even een keramisch coaten te denken maar dat vond ik dan weer een beetje t? voor een setje remtrommels..
Daarnaast kan keramisch coaten er mogelijk ook voor zorgen dat de warmte aanzienlijk minder goed weg kan (als je de buitenkant keramisch coat). Zou daardoor de remwerking wellicht nadelig kunnen beinvloeden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
precies, dat was wel een van de redenen waarom ik dat weggestreept hebRuben;142957 schreef : Daarnaast kan keramisch coaten er mogelijk ook voor zorgen dat de warmte aanzienlijk minder goed weg kan (als je de buitenkant keramisch coat). Zou daardoor de remwerking wellicht nadelig kunnen beinvloeden.
nee niet zwarten, ik heb wat anders bedacht:)Alexdepalex;142964 schreef : zwarten is misschien ook een idee voor de trommels.
wat vertel ik nog niet, zien jullie hier vanzelf wel:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Als er smilies op komen is dat ook de enige mogelijke nabehandeling...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
waarschijnlijk morgen even "m'n kamer opruimen" en de garagebox dus wat indelen, kan ik hier ook weer normaal lopen:D
de 343 doet het nog steeds prima, heb er inmiddels al ruim 1500km mee gereden sinds ik hem heb en ik tank nu ongeveer 1:14 en dan rij ik echt geen 90 op de snelweg...
zondagochtend na het stappen nog wel even de motorkap open gehad omdat ie niet opschakelde, vond een los draadje bij de opschakelspoel; fixed:)
vorige week lag er ineens na een lange rit een klein plasje olie onder de auto (ca 15cm in doorsnede), telkens als hij warm was lag het er. hele carterpan en alles erom heen schoongeveegd (krukaskeerring voor zweet ook wat) en toen een stukje gaan rijden. jawel, hij lekt op de carterplug.. olie eruit; verse olie + filter erop, nieuw koperen ringetje en whoppa hij lekte niet meer:)
ik ga wel zsm de versnellingsbak vervangen want dat gedoe om hem in D te krijgen word zo langzamerhand echt behoorlijk irritant..
- V300 register
- Verbannen
voor de R kun je namelijk eerst een omweggetje maken via de P
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid