Anjo's 1980 343 DL
- V300 register
- Verbannen
Bodejodel;132471 schreef : Die is inderdaad gaaf. Deze, de oudere 3-serie en een 635 CSI zijn een van de weinige BMW's die ik best wel erg graag zou willen hebben...
Sjah, ik heb altijd al wel een zwak voor de oudere bmw's gehad. Maar toen mijn vriendin een E30 316 kreeg (welke haar opa al vanaf 1987 had) was ik verkocht. Het rijd ?cht heel goed zo'n bmw. En die 6 cilinders zijn geweldig:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
zal waars sneller werken als de lijmtang:+
en m'n gereedschapskar nog wat uitgebreid;
en vanmiddag nog even zitten tobben met afstellen; ding wou amper starten en toen hij eenmaal reed begon ineens het acculampje te branden, warm gereden en gemeten; krijg gewoon 14v op de accupolen, niets aan de hand dus:+
heb even zitten tobben met de carburateurafstelling en heb het idee dat hij nu weer wat beter oppakt maar nog steeds niet zo lekker als een b14.4 met renix ontsteking, zit enorm te neigen naar een carb zonder constant co-systeem en daar alle sproeiers van deze in overzetten als ik het niet perfect krijg.
toen ik weer naar huis reed was het acculampje weer uit; geweldig toch een self-fixing-automobile:+
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
nieuwe remvoeringen, remcylinders en remslangen (slangetje voor achter had ik nog)
keuni voor de achterkant
en nog wat spul klaar voor de poedercoating
en vanmorgen heb ik het wagenpark maar eens een wasbeurtje gegeven
ben benieuwd wanneer het Dafhobby pakketje binnen gaat komen:yesyes:
ik heb enorm getwijfeld maar ik ga de 343 t?ch rondom 4cm verlagen met Buijs blokken aan de achterkant en intrax veren aan de voorkant. achter rode koni op een normale stand, voor nieuwe sachs schokdempers. zo is de look straks weer naar m'n zin (vind hem nu eigenlijk gewoon te hoog) en blijft de auto heerlijk comfortabel en geschikt als daily.
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- Wouter Borsje
- Premium lid
Wil je kwijt wat de bobine gekost heeft?
Die 343 komt er weer superstrak en technisch helemaal tip top in orde bij te staan straks.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid