Anjo's 1980 343 DL
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
of dat met die slangen goed gaat weet ik niet helemaal zeker. de aansluiting bij de thermostaat richting de aanzuigkant van de pomp zorgt wel voor een continue doorstroming (zodat de warmte van de motor snel bij de thermostaat komt) maar of een te kleine stroming ooit problemen oplevert; geen idee.
warm water stijgt natuurlijk ook vanzelf al op. een iets schommelende watertemperatuur is nou ook weer niet z?'n groot probleem natuurlijk...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
het is overigens heel goed mogelijk om een rechte slang op dat schuine nippel bij een b14.0/1 tussen carburateur en kleppendeksel te gebruiken en deze vrij te krijgen van het kleppendeksel:) als je een beetje handig bent in flexibele leidingen aanleggen kun je van daaruit direct naar de aansluiting op de kop. 10mm inwendig koelwaterslang kun je met een beetje moeite op de 14mm aansluiting krijgen; gaat perfect
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Dikke bak Anjo, vooral die bodem ziet er ontzettend gaaf uit! Ik kan alleen nog steeds niet tegen dat luchtfilterhuis aankijken, ik hoop dat je dat snel oplost! :+
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
ik kan niet tegen die hele motorruimte aan kijken, zeker niet als ik net aan de 340T gesleuteld heb:+ nouja, ik ben het wel zsm van plan ja, maar ik moet eerst maar eens de sleutels van die garagebox krijgen; dan kan er actie ondernomen worden. zou begin februari gebeuren als het goed is, dus ik ben benieuwd!!Jos360; schreef : Ik kan alleen nog steeds niet tegen dat luchtfilterhuis aankijken, ik hoop dat je dat snel oplost! :+
- V300 register
- Verbannen
Jos360;132433 schreef : Hee Paul, kom jij hier ook nog
Dikke bak Anjo, vooral die bodem ziet er ontzettend gaaf uit! Ik kan alleen nog steeds niet tegen dat luchtfilterhuis aankijken, ik hoop dat je dat snel oplost! :+
Hehe, ja is weer ff geleden...Ik rij alweer ff geen V300 meer. Ik heb mn wagenpark wat ingekrimpt en ben nogsteeds aan het inkrimpen. ( verkopers.marktplaats.nl/311117 ). Maar als ik nog ns tegen een hele goeie 300 2L aanloop, dan koop ik ongetwijfeld!
- V300 register
- Verbannen
Pistonpen paultje;132445 schreef : Hehe, ja is weer ff geleden...Ik rij alweer ff geen V300 meer. Ik heb mn wagenpark wat ingekrimpt en ben nogsteeds aan het inkrimpen. ( verkopers.marktplaats.nl/311117 ). Maar als ik nog ns tegen een hele goeie 300 2L aanloop, dan koop ik ongetwijfeld!
Die e30 is gaaf! Daar moet je toch wel iemand voor kunnen vinden! Kijk anders eens op e30fansite oid.
Enneuh: haal uit Zweden een mooie 343GLS oid
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen