- Berichten: 111
Anjo's 1980 343 DL
- Wouter Borsje
- Premium lid
Hij staat er echt nog heel knap bij zeg, zeker met die GLT velgen.
Is het vervangen van de koolborstels misschien ook een goede voor een "How-To" ?, was zomaar een ingeving omdat er al wat meer mensen zijn (geweest) met een af en toe brandend laad lampje om dezelfde reden.
Ook deze auto gaat vast weer superstrak worden!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
superstrak is ie overigens al, ik maak 'm net als de 340Turbo beter als ze bij Volvo ooit hadden durven dromen:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
:groovy:AvdAkker;140634 schreef : ik maak 'm net als de 340Turbo beter als ze bij Volvo ooit hadden durven dromen:D
Ik wacht in spanning af :halo:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
AvdAkker;140634 schreef : dat ie keisnel start komt overigens wel doordat hij contactpuntontsteking heeft:) auto's met renix krijgen pas een voeding op de ontsteking op het moment dat de startmotor rondgaat, bij contactpunten is er zodra het contact aanstaat een voeding op de ontsteking; scheelt wel die 2x cranken.
superstrak is ie overigens al, ik maak 'm net als de 340Turbo beter als ze bij Volvo ooit hadden durven dromen:D
Sorry voor m'n offtopic stap, maar als de ontsteking niet op tijd staat, zou het starten dan langer moeten duren?
Als de motor van mijn 345 warm is, start 'ie ook in 0,1 seconde (behalve nu met dat vacuumlek...) maar ik twijfel of de ontsteking goed staat.
Verder; complimenten voor die 343! Ik kan niet wachten om hem eens in het echt te bewonderen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
accuspanning met de motor uit is net 13V (ding is tjokkievol geladen vorige week) al loopt hij dan komt hij netjes op 14,4V uit; niets aan het handje dus.
koolborsteltjes nog ruim 12mm lang, asje van de dynamo niet ingesleten geen rariteiten etc.
ik denk dat het enkel een probleempje met de bedrading van dat acculampje betreft, dat wordt dus de schema's in duiken:+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- Berichten: 2
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Je hebt ook hittebestendige lak, zou iets van 650 graden nemen.
tweede probleem is de laagdikte en de bijbehorende problemen met passing op de naaf en met de velg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
hittebestendige lak heb ik hier liggen, ook nog wat andere speciale verf.
ik zat heel even een keramisch coaten te denken maar dat vond ik dan weer een beetje t? voor een setje remtrommels..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.