343 DLS: deel II - de roestauratie
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Dan ben ik benieuwd hoe mijn wijzertjes er over 30 jaar uit zullen zien In oude auto's moet gepaft worden, liefst pijp of een dikke sigaarvolvofiel;118887 schreef : Aan jou trouwens de taak om de klokkenset eens goed schoon te maken; je kijkt er een beetje gelig en wazig doorheen.
Ook worden de wijzers wat bruin, die van het klokje neigt al naar zwart.
Ik begin me serieus af te vragen wie van de twee milieubelastender is geweest, de 343 of dhr. Smulders?
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
v0lv0freak;118899 schreef : Als die 80-er nog zo hard is, kan Joost die dan niet beter lassen en de aandrijflijn onder die wagen hangen? :+
Er zitten te veel verschillen tussen de carrosserie van de B14 en B19 wagens om zo maar iets over te zetten.
De wagen die ik aan het slopen ben is rot maar omdat ik vermoed dat de DLS op "ongewone" plekken rot is zijn er misschien wel stukken over te zetten die gedeeld worden. Het zou dan zonde zijn als ik fout snij en zo iets onbruikbaar maak.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Gisteren is de 90-er vertrokken naar de eeuwige jachtvelden.
Heb nog gedacht daar de achterwielkasten voor je uit te halen maar er zit toch een verschil tussen 3 en 5 deurs in die kasten.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Verder de bekende hoekjes onderaan de voorste binnenschermen en de paravan (gehele onderrand en bij de passagier nog een stukje omhoog).
Wat er nog aan de bodem zit (of juist niet meer :crazy1:) tracht ik volgende week uit te zoeken.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Heeft iemand tips? Ik heb geen speciaal deurpennengereedschapstoolhandigheidsmechaniekjesgeval.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
- J. Ruiter
- Verbannen
welke punten krijg je hier met scrabble?volvofiel;120282 schreef : deurpennengereedschapstoolhandigheidsmechaniekjesgeval.
- V300 register
- Verbannen