turbo op een B18
- Lars Rengersen
- Platinum lid
Zij hebben er zoals Kevin ook suggereert een soort schuim inzitten.
Wellicht bij hen of elders te verkrijgen.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
- Joost Buiting (GAST)
- Platinum lid
Ik vraag mij wel af of het tanken dan nog wel zo gemakkelijk gaat want het foam moet tenslotte toch de benzine opzuigen en dat duurt even lijkt mij.
Ik zal eens op mijn werk kijken wat daar te vinden is aan foam/schuim van verpakkingsmateriaal.
- 05703-dummy
- Platinum lid
waarschijnlijk ten overvloede, maar kijk alsjeblieft uit dat het écht benzinebestendig is; ook op de wat langere termijn! je wilt natuurlijk niet dat alles verstopt raakt door (deels) opgelost foam! ik zou geen risico nemen en op zoek aan naar foam dat er echt voor bedoeld is!Ik zal eens op mijn werk kijken wat daar te vinden is aan foam/schuim van verpakkingsmateriaal.
mooi geluid trouwens bij je laatste filmpje
Groet, Hans
- Ivo Van Antwerpen
- Platinum lid
Het zal jou als muziek in de oren klinken: een Surgetank is iets wat zeker jij heel makkelijk kan bouwen (hoef je niets aan je benzinetank te doen)
www.enginebasics.com/Advanced%20Engine%2...ng/Surge%20Tank.html
- Joost Buiting (GAST)
- Platinum lid
"Ivo Van Antwerpen (GAST)" schreef:
Hey Joost,
Het zal jou als muziek in de oren klinken: een Surgetank is iets wat zeker jij heel makkelijk kan bouwen (hoef je niets aan je benzinetank te doen)
www.enginebasics.com/Advanced%20Engine%2...ng/Surge%20Tank.html
het nadeel hiervan is dat er weer een extra pomp bij moet, het voordeel van de foam is dat je het er gewoon in kunt proppen.
De foam is trouwens niet goedkoop.
Nadeel van de foam is dat mijn vlotter niet meer werkt omdat er één inzit met en hefboom mechanisme.
Ik wacht nog even met de aanschaf van de foam want misschien moet de LPG na maandag er wel uit.
Ik heb trouwens in 2jaar tijd de ongeloflijke afstand afgelegd van 2000km, dit met een teller die een procent of 20 teveel aangeeft (km stand stond op het oude APK formelier)
Vandaag een verse APK gekregen!
Maar wat denk je voor de 3e keer een steekproef, de steekproef moet binnen 1,5uur starten anders krijg je gewoon je APK.
De man van de RDW kwam precies na 1,5uur opdagen, ook de monteur baalde en had dit nog nooit meegemaakt, het geluk was natuurlijk dat ik dit weer mee mocht maken, ik loop van geluk nog eens onder de trein.
Maar goed we kunnen weer twee jaar voorruit!
- Kevin de Leuw
- Platinum lid
Dat van de vlotter was ik even vergeten ja haha, overigens het vijver/aquarium schuim is niet zo duur voor 2 tientjes heb je je tank gevuld maar nogmaals ik weet niet of die benzinebestindig is ook al lijkt het er precies op.
Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl
- Ivo Van Antwerpen
- Platinum lid
Heb je deze al gezien?
www.hocky.se/imagearchive/hocky/cars/ama...struction/index.html
- 05703-dummy
- Platinum lid
Groet, Hans
- Joost Buiting (GAST)
- Platinum lid
Ik ga dus aan de gang om de benzine in mijn tank niet meer te laten klotsen en wil inderdaad zoals jullie voorstelden foam erin gaan doen, ik kende dit overigens niet.
Maar eerst ga ik ervoor zorgen dat ik een ander type vlotter in de tank krijg omdat de huidige vlotter een drijver met een arm heeft wat natuurlijk niet meer kan bewegen als de foam erin zit.
Ik zat te denken aan onderstaande vlotter.