Hoe herken je een goede (Koni) schokbreker?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-05-2008 23:59 #711105 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoe herken je een goede (Koni) schokbreker?
Die van mij achter zijn elk geval rot, ik dacht namelijk dat het normaal was dat die na drie keer stil stond, voor staat die eigenlijk meteen al stil na 1 keer.

Toch ga ik die ook vervangen nog volgend jaar. Maar dan wel door goede anders doe ik het net zo goed niet.... Hopelijk dat ik ze kan krijgen op marktplaats, laat ik eerlijk zijn waarom 30 euro op marktplaats betalen voor koni,s als 150 euro ps in de winkel... Punt is ze zijn erg zeldzaam op marktplaats en als ze er op staan schiet iedereen er gelijk op af....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2008 12:57 #711397 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoe herken je een goede (Koni) schokbreker?
Ik heb ze allebei vervangen, ik had gedacht dat het toch nog een stuk moeilijker zou zijn, terwijl ik al zag dat het simpel was...

Allebei de schokbrekers deden totaal niks meer!!!!! Totaal niks! Deze zijn zo stug dat je hem achter bijna niet in kan druken en dat die meteen stil staat.

Is dat ook de bedoeling?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2008 17:34 #711412 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Hoe herken je een goede (Koni) schokbreker?
Hetzelfde effect als bij nieuwe gasveren voor de achterklep?:)

Dan komt het vanzelf wel goed. Denk ik.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-05-2008 18:59 #711420 door V300 register
Jep, zo horen ze te zijn :yesyes:

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2008 20:13 #711428 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Hoe herken je een goede (Koni) schokbreker?
Volgens mij zijn de schokbrekers van mijn Goofy dan niet h??l goed meer...:no_comment::woops:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-05-2008 00:09 #711458 door V300 register
Voor zijn ze bij mij 11 jaar geleden vervangen heb ik een rekening van liggen. Achter dus nooit die waren 23 jaar oud. Maar ja ik dacht dat het normaal was dat die 3 keer doorveerde, hoewel die dat voor 0 keer doet... (of een halve keer) Wellicht wel koni,s erin voor maar dat doe ik volgend jaar dan weer wel.

Aangepast doe ik zeker even als nieuwe veren... (die nog goed zijn maar wel oud type zonder platic er om heen) Als die breken, komen ze niet door de apk dus vervang ik die ook gelijk mee...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2008 23:01 #711934 door V300 register
Die koni,s is moeilijk aan te komen nieuw, ze worden niet meer gemaakt. Maar dat wil niet zeggen dat de grossiers ze niet meer hebben!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC