Project: B204GT in een 360
- V300 register
- Verbannen
Bodejodel;70162 schreef : Daar kun je mooi een (goed werkend) PulsAir systeem voor gebruiken...
Dan is het nog ergens goed voor...
Precies, zo haddik 't ook gemaakt
Met een extra ruitenwisservloeistofvaatje en een knopke op 't dashboard........ideaal tegen de bumperklevers.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Ook heb ik de koppakking opgehaald. Die ga ik zaterdag al vervangen. Is dat iig gedaan. Voor de rest afwachten dus.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Dinsdagavond heb ik de koppaking al vervangen. De andere zag er aardig slecht uit. Was dus wel nodig. Vanavond heb ik de turbo teruggeplaatst. Morgen ga ik ermee verder. Alles goed nalopen voordat ik hem start. Nieuwe olie en filter erin enzo. Hoop hem zaterdag weer rijdend te hebben.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Eyeball360;71226 schreef : Heb vandaag de nieuwe turbo opgehaald. Ik had vorige week al te horen gekregen dat die andere echt afgeschreven was. Heb hem gewoon daar gekocht en niet bij de volvo, scheelde iets in prijs. Was trouwens bij www.turboworld.nl
Dinsdagavond heb ik de koppaking al vervangen. De andere zag er aardig slecht uit. Was dus wel nodig. Vanavond heb ik de turbo teruggeplaatst. Morgen ga ik ermee verder. Alles goed nalopen voordat ik hem start. Nieuwe olie en filter erin enzo. Hoop hem zaterdag weer rijdend te hebben.
Ik lees net dat je turbo stuk is, en wou je al meteen naar turboworld gaan sturen. Maar dat heb je zelf al gevonden. Op mn stageadres (leaseplan) werken we veel met Turboworld. Vaak v??l goedkoper als de dealer, identiek product en vaak nog betere garantie-afwikkeling. Goeie keus dus!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Daarna gaan rijden maar hij reed goed totdat er turbodruk opgebouwd ging worden. Toen begon die te haperen. Wist eigenlijk al wat er aan de hand was, luchtmassameter kapot. Met schoonmaken is het kleine draadje kapot gegaan dus. Naar de sloop toe en een andere erop. Liep gelijk goed. Toen een stuk aan rijden geweest, wel rustig. Alles thuis nogmaals gecontroleerd op lekkage's enzo. Helemaal goed.
Toen maar eens storingen gaan uitlezen. Komen er 4 uit bij de tcu. De LH en ontsteking zijn foutloos. Bij de tcu zijn er 3 van belang. 1 ervan is nog steeds die temp. sens. van de radiateur. Heb nog geen andere kunnen vinden (ook nog niet echt naar gezocht).
Maar de andere 2. De eerste heeft te maken met de smoorklepschakelaar. Hij kan niet zien in welke stand die staat. De andere heeft te maken met de drukgever in de tcu zelf. Heb alle slangen en aansluitingen al gecontroleerd. Misschien dat ze met elkaar te maken hebben.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Duidelijk niet zo eenvoudig als een B230FB swap.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Heb trouwens vandaag ook een dump-valve gekocht en gelijk gemonteerd. Werkt ook erg goed. Merk dat hij sneller accelereerd en is gelijk een stuk beter voor de turbo ook. Blijft die weer langer heel .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.