Project: B204GT in een 360
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Minder
Meer
17-09-2008 20:39 #728395
door Frank de Boer
Beantwoord door Frank de Boer in topic Project: B204GT in een 360
Ik kan bij de vraagbaak niets vinden. Kan iemand anders toevallig even kijken voor mij??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
- Berichten: 9
17-09-2008 21:02 #728405
door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Project: B204GT in een 360
Ik denk dat niet veel mensen hier in het bezit zijn van een vraagbaak voor een B204GT....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-09-2008 14:22 #728995
door Frank de Boer
Beantwoord door Frank de Boer in topic Project: B204GT in een 360
Vandaag weer bezig geweest met de auto. Had vrijdag de keeringen al vervangen. Was goed gegaan. Vandaag de distributieriem er weer terug op en rijden maar.
Hij rookt niet meer gelukkig. Nu nog even de storingen zien weg te werken en klaar is die.
Hij rookt niet meer gelukkig. Nu nog even de storingen zien weg te werken en klaar is die.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-09-2008 14:24 #728996
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Project: B204GT in een 360
Heb je al het volle vermogen of gooien die storingen nog roet in het eten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Minder
Meer
22-09-2008 14:54 #729005
door Frank de Boer
Beantwoord door Frank de Boer in topic Project: B204GT in een 360
Nee ze gooien nog roet in het eten. Ik moet nog de krukassensor vervangen en ik moet nog iets zien te vinden op de temp. sensor van de fan. Deze is niet meer leverbaar en zonder die geeft die ook niet het volle vermogen.
Maar ik heb iemand gesproken en die zegt dat ik nu al rond de 180 pk zit. En als alles naar behoren werkt dat ik zeker op 225 pk zit of zelfs nog meer . Ben nu wel heel nieuwsgierig hoeveel vermogen die straks levert, misschien de testbank op .
Maar ik heb iemand gesproken en die zegt dat ik nu al rond de 180 pk zit. En als alles naar behoren werkt dat ik zeker op 225 pk zit of zelfs nog meer . Ben nu wel heel nieuwsgierig hoeveel vermogen die straks levert, misschien de testbank op .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Minder
Meer
23-09-2008 18:00 #729142
door Frank de Boer
Beantwoord door Frank de Boer in topic Project: B204GT in een 360
Ben vandaag weer even bezig geweest. Maar hij rookt nu heel erg bij een koude motor. Dit blijft die doen totdat de motor goed warm is. Er gaat geen koelvloeistof verloren dus dat kan het niet zijn. Ook loopt de motor niet lekker als hij koud is en als ik dan een klein beetje gas geef. Hoort er op deze motor geen choke of iets dergelijks op te zitten.
Als de motor dan eenmaal warm is en ik heb een stukje hard gereden. Dan gaat hij stationair weer tussen de 900 en 1600 rpm zitten. Komt door een storing ga ik vanuit. Maar als ik dan het contact even uitdoe en dan weer start gaat hij tussen de 500 en 900 rpm zitten en gaat hij heel erg veel witte rook uitblazen.
Als de motor dan eenmaal warm is en ik heb een stukje hard gereden. Dan gaat hij stationair weer tussen de 900 en 1600 rpm zitten. Komt door een storing ga ik vanuit. Maar als ik dan het contact even uitdoe en dan weer start gaat hij tussen de 500 en 900 rpm zitten en gaat hij heel erg veel witte rook uitblazen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
23-09-2008 18:08 #729143
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Project: B204GT in een 360
Witte rook = koelvloeistof, grijze rook = een te rijk mengsel. Kan dat laatste het niet zijn?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank de Boer
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-09-2008 11:18 #729653
door Frank de Boer
Beantwoord door Frank de Boer in topic Project: B204GT in een 360
Ja dat zeg jij wel. Witte rook is koelvloeistof. Maar voordat ik die klepsteelkeeringen vervangen had rookte hij ook heel er veel witte rook bij gas los laten. En dat doet die nu niet meer. En dat kwam echt van de motorolie en niet van de koelvloeistof.
Maar ik heb gisteren mijn blok afgeperst (via bougiegat) en via cilinder 1 en 2 lekte hij nog naar het carter. Dus dat word koppakking vervangen helaas. Vandaar dat die ook rookt als hij koud is en als hij warm is niet meer. Dan zet alles uit en lekt de pakking niet meer (of niet meer zo erg).
Maar ik heb gisteren mijn blok afgeperst (via bougiegat) en via cilinder 1 en 2 lekte hij nog naar het carter. Dus dat word koppakking vervangen helaas. Vandaar dat die ook rookt als hij koud is en als hij warm is niet meer. Dan zet alles uit en lekt de pakking niet meer (of niet meer zo erg).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-09-2008 12:31 #729655
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Project: B204GT in een 360
Ik deed weleens diesel of afgewerkte olie injecteren in de uitlaat. Dat resulteerde ook in een knalwitte pluim..........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-09-2008 14:42 #729656
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Project: B204GT in een 360
Daar kun je mooi een (goed werkend) PulsAir systeem voor gebruiken...
Dan is het nog ergens goed voor...
Dan is het nog ergens goed voor...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets