B23ET in 360
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-12-2005 17:54 #656693
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
jelmar zo genoeg info ??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-01-2006 19:11 #656694
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
Ja zeker, ik vroeg mij dit af aangezien ik het probleem wel heb met mijn '88 Volvo 740 met B230FT..
Rot ding gaat telkens in ze beveiliging.
nouja ging in ze beveiliging...
maat van me is er mee bezig geweest, en beveiliging totaal foetsie, heb de druk meter over de 2 bar zien gaan(ik heb ook een losse boostcontroller & turbodruk meter ;) )de volvo turbodruk meter sloeg helemaal door.
Er zijn genoeg mensen die me niet geloven maar is echt zo, vandaar dat er nu ook een zuiger weggefikt is
En heb nu een 16v kop op de kop getikt (leuke zin ) dus er komt waarschijnlijk een 16v Turbo conversie aan
Maar een cosworth motormanagent ? zou die ook werken op mijn B230FT ? en van welke motor/ auto komt die?
Rot ding gaat telkens in ze beveiliging.
nouja ging in ze beveiliging...
maat van me is er mee bezig geweest, en beveiliging totaal foetsie, heb de druk meter over de 2 bar zien gaan(ik heb ook een losse boostcontroller & turbodruk meter ;) )de volvo turbodruk meter sloeg helemaal door.
Er zijn genoeg mensen die me niet geloven maar is echt zo, vandaar dat er nu ook een zuiger weggefikt is
En heb nu een 16v kop op de kop getikt (leuke zin ) dus er komt waarschijnlijk een 16v Turbo conversie aan
Maar een cosworth motormanagent ? zou die ook werken op mijn B230FT ? en van welke motor/ auto komt die?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-01-2006 18:34 #656695
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
het motormanagent komt van een ford cosworth kan op elke turbo motor gemaakt worden !
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-01-2006 21:14 #656696
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
Is daar moeilijk aan te komen ?
en de kosten?
Moet je die zelf ook programmeren, of is de ecu self-learning ?
sorry voor de vele vragen maar het klinkt erg interessant omdat ik van de standaard ecu helemaal knettergek word
en de kosten?
Moet je die zelf ook programmeren, of is de ecu self-learning ?
sorry voor de vele vragen maar het klinkt erg interessant omdat ik van de standaard ecu helemaal knettergek word
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-01-2006 21:46 #656697
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
even over de remmen... ik merk dat je dr wel verstand van hebt en weet wat je doet en koopt, maar 1 opmerking..
ik weet wat de remmen die je nu hebt ongeveer kosten... voor IETSJE (teveel) meer heb je andere, u know....
waarom in godsnaam geen S60-R remmen, beter is er ECHT NIET. (het is een boel sparen... maaaaar, je remt gegarandeerd, ALLES eruit(formule 1 daargelaten..)
no offense en met alle respect
good luck, ziet er zeer strak uit allemaal
(Bericht gewijzigd door chaozero op 16 januari 2006)
ik weet wat de remmen die je nu hebt ongeveer kosten... voor IETSJE (teveel) meer heb je andere, u know....
waarom in godsnaam geen S60-R remmen, beter is er ECHT NIET. (het is een boel sparen... maaaaar, je remt gegarandeerd, ALLES eruit(formule 1 daargelaten..)
no offense en met alle respect
good luck, ziet er zeer strak uit allemaal
(Bericht gewijzigd door chaozero op 16 januari 2006)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
16-01-2006 23:11 #656698
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
het breedste wat je aan banden op dat ding kan hangen is toch maar 215 (als dat al past). Zulke mega remmen schiet dan toch ook niet op?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-01-2006 18:56 #656699
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
aan die kabelboom en ecu is denk ik moeilijk aan te komen moet je even kijken bij ondedelen te koop van ford! deze ecu is beter te cippen en je heb een map sensor dat is een groot voordeel geen lucht hoeveelheids meter voor de turbo als het allemaaal een beetje heel blijft dan laat ik een programma schrijven als hij gerold wordt op vermogen bank dat is gewoon het mooist
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-01-2006 19:18 #656700
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
20-01-2006 11:40 #656701
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
Trouwens, ik dacht dat B23 motoren origineel ook K-Jetronic injectie gebruikten. De jouwe heeft zo te zien motronic (LH-Jetronic?). Is dat standaard of heb je een B230? Ik moet zeggen dat het er allemaal knap uitziet zo onder die motorkap. Mooie dunne koelvin ook die je daar hebt gebruikt..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
20-01-2006 19:27 #656702
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
k jetronic zat alleen op 240 turbo en op 740 met een B23 zonder turbo ! van voor +/-bj 85
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets