B23ET in 360
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-12-2005 01:20 #656653
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
Das niet zomaar een panhard stang, dat is een compleet 4 link systeem + panhard met coilovers..
Wel gelijk een goed voorbeeld van die sferische stangeinden...die kun je in een wat dikkere uitvoering prima op de voorste draagarmen gebruiken voor verstelbaar camber.
Ik vindt het trouwens wel erg ver gaan om het hele ophangingsconcept van een 300 aan te passen zoals die van je plaatje.
Maarehh...ik zal maar ophouden met het offtopic geneuzel vanaf nu, het is Dennis zn projectdraadje..ik hoop nog veel van dit autotje te zien..
Volgens mij zijn de plaatjes waar ik op doelde van een blauwe rallybak uit de regio eindhoven.
Wel gelijk een goed voorbeeld van die sferische stangeinden...die kun je in een wat dikkere uitvoering prima op de voorste draagarmen gebruiken voor verstelbaar camber.
Ik vindt het trouwens wel erg ver gaan om het hele ophangingsconcept van een 300 aan te passen zoals die van je plaatje.
Maarehh...ik zal maar ophouden met het offtopic geneuzel vanaf nu, het is Dennis zn projectdraadje..ik hoop nog veel van dit autotje te zien..
Volgens mij zijn de plaatjes waar ik op doelde van een blauwe rallybak uit de regio eindhoven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-12-2005 20:55 #656654
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
nou dit is hem dan de 360TIC na de kerst maar weer een shoppen voor inlaat slangen en wat ander leuk spul voorkant is wel af zo auto moet alleen nog een kooi hebben een paar gele koni,s en knappe veren maar dat hebben we al in huis(schuur) de remmen zijn in de maak dus ja genoeg nog te doen van bedrading aansluiten meters olie druk/temp brandstofdruk lambdameter turbo druk enz
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-12-2005 21:06 #656655
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
de koppeling van de 360TIC
heb een nieuwe orginele plaat van een 360 gebreukt kan veel hebben de drukgroep is het belangrijkst deze is van een 760 turbo de zwaarste die er is van volvo ook nieuw uiteraard
aan de motor zelf heb ik alle keeringen vervangen alle pakkingen ook de koppakking!! een nieuwe pakking kan zeker tot 1,5 bar turbo druk dus!! standaard rijd een 760 turbo met een laad druk van max 0,4 en ik ga beginnen met 0,8bar met een hogere brandstof duk 1 tiende bar is +/- 10pk !!
heb een nieuwe orginele plaat van een 360 gebreukt kan veel hebben de drukgroep is het belangrijkst deze is van een 760 turbo de zwaarste die er is van volvo ook nieuw uiteraard
aan de motor zelf heb ik alle keeringen vervangen alle pakkingen ook de koppakking!! een nieuwe pakking kan zeker tot 1,5 bar turbo druk dus!! standaard rijd een 760 turbo met een laad druk van max 0,4 en ik ga beginnen met 0,8bar met een hogere brandstof duk 1 tiende bar is +/- 10pk !!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-12-2005 21:21 #656656
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
En hoe hard gaat deze nou ( topsnelheid ) rijden maximaal? Ben d'r best wel benieuwd naar, want deze zal wel heel rap zijn.
Groetjes,
Groetjes,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-12-2005 21:28 #656657
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
en nog leuker; de acceleratie :-)
ik had ooit een dafje die van 0 naar 100 deed in 7.5 seconden.... vond mijn collega niet grappig met zijn golf 16 V
ik had ooit een dafje die van 0 naar 100 deed in 7.5 seconden.... vond mijn collega niet grappig met zijn golf 16 V
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-12-2005 11:21 #656658
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
ik had in het begin wel eens een berekening gedaan hoe hard hij zou gaan met een standaard vertanding van het diff in zijn 4 de versnelling dan weet niet precies hoe veel dat was denk 190 of zo maar ik heb nu een overbrenging van een 83 gle gebuikt 3.36 en dan moet hij in zijn 5de versnelling +/- bij 5000toeren 210 lopen maar van o-100 moet hij toch wel in sec 5/6 gaan doen hoor ander komt er een 5 cil in van een R hahaha
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
10-12-2005 17:37 #656659
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic B23ET in 360
Ik denk dat topsnelheid bij deze auto minder belangrijk is dan acceleratie en wegligging. 210 kmh + in een 360? mij niet gezien...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-12-2005 18:20 #656660
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
0 naar 100 in 5 sec? dat is bijna net zo snel als die van mij...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
10-12-2005 18:44 #656661
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic B23ET in 360
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-12-2005 18:59 #656662
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic B23ET in 360
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets