Floris' nieuwe Vario
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
powerflux;233851 schreef : Waarschijnlijk dit weekend kijken!
Ach mooi, zou het leuk vinden alstie op et forum blijft:)
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- André Minet
- Nieuw lid
Hoop dat jij hem wel lang zult houden.
je hebt er in ieder de technische kennis van en ervaring met cvt rijden...
mvg
Andre
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Hoe is het nu om met een 340 op lpg te rijden? Kom je een beetje mee in het verkeer?
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Arjen850;233989 schreef : Super!! erg leuk, hoop dat je er veel plezier aan mag gaan beleven:)
Bedankt! Plezier en kilometers, dat komt wel goed
Echter, er zit wel heel wat werk aan.. Degene die hem van jou heeft gekocht had er echt schijt aan gehad blijkbaar. Hoofdremcilinder is compleet gaar. Rempedaal blijft wegzakken en pas onderin komt er een beetje leven in. Er zit geen lucht in het systeem, het is de cilinder zelf. Werkelijk levensgevaarlijk. De man waarvan ik hem overnam dacht dat het zo hoorde en was zich van geen kwaad bewust. Dan.. voorbalk is rot. Ik druk er met m'n vinger de gaten in. inlaatspruitstukpakking lekt, carburateurvoetpakking lekt, benzineslangetjes lekken (en niet te zuinig), CO-afstelling doet niks, variobeschermkap ontbreekt volledig, 'raamsnorren' zitten los, bijna alle vacuumslangen zijn poreus, distributeur, bougies en kabels zijn helemaal op. Lendesteunverstelling gebroken, kilometerteller zwengelt, pookknop zit los, centrale vergendeling doet het niet. Antennekabel is gebroken. Verder weet ik het nog niet.
Ook over het inbouwwerk van de gasinstallatie ben ik niet bepaald te spreken. De helft van de slangen heeft verregaande slijtplekken omdat ze niet van scherpe delen weggebonden waren. Ook vervangen dus..
Maargoed, jouw werk gaat niet verloren en is dan ook de reden dat hij nu bij me voor de deur staat
- 16673-dummy
- Nieuw lid