Volvo 340 GL 1.7 1987
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter;230699 schreef : ik vermoed dat Robert Jan (zonder streepje!)
Gefixt :woops:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Wouter;230699 schreef : ik vermoed dat Robert Jan (zonder streepje!) OEM onderdelen zal aanbieden zolang deze beschikbaar zijn. In dit geval is er nog geen echte reden voor reproductie omdat het nieuwe materiaal ook weer jaren mee kan.
Wouter, inderdaad zonder streepje maar met dubbele b

BBB zal inderdaad NOS of OEM aanbieden zolang dat gaat. En als dat niet gaat zoekt men verder.
In geval van nood kan ik nu de vlotter ook al uitleveren, ik heb al een kleine voorraad liggen, maar de grote voorraad verwacht ik in augustus pas.
- V300 register
- Verbannen
-
Nu, het huidige probleem met mijn 340 krijgt stil aan vorm denk ik. bij het openen van de carburateur voor controle van de vlotter kwam ik dit tegen

dit buisje hoort dus in het deksel van de vlotterkamer te zitten naast het andere buisje

nu is mijn vraag hoe het moet zitten, met het gaatje naar beneden toe of naar het deksel toe? Ik heb er niet op gelet toen ik het buisje uit de carb haalde maar voor hetzelfde geld is het buisje al verdraait bij het loskomen natuurlijk

Verder dan ook de vlotter bekeken, die bleek een scheurtje te hebben.

Hoe word deze gewogen eigenlijk, ik lees dat die een gewicht van rond de 6 gram moet hebben, toen ik deze gewogen heb woog die 15 gram, maar hij blijft wel bovendrijven als ik test met water
Verder ook ontstekingsgedeelte is bekeken, middenste contactpunt van verdelerkap heeft beste tijd gehad, 2 verschillende soorten bougies aanwezig. besloten om nieuwe bougies, bougiekabels en verdelerkap te plaatsen.
verschil tussen oud en nieuw

Nu nog vlotter en revisiekit voor carb halen bij BBB en dan kan die er weer tegenaan denk ik
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-