Volvo 340 GL 1.7 1987
- Colin Haselaar
- Nieuw lid
Gr Colin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Colin Haselaar;227215 schreef : Knappe auto's heb je!! Renault 5 heb ik ook altijd een zwak voor :drool:.
Gr Colin
de 5 blijft natuurlijk mijn weekend oldie, maar zoals in voorgaande posts te zien zal de 340 ook wel de nodige aandacht krijgen. Ik rijd regelmatig oldtimerritten, wanneer het vroeger regende reed ik niet mee, dat kan ik nu wel met de 340
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Maar nu heb ik zo,n beetje alles gekocht om hem weer lekvrij te krijgen. Moet het er alleen nog even onderzetten....
Weet iemand waar het aan licht dat mat uitslaan? Ik had dat ook met een spuitbus. Ja, ziet er goed uit je ziet het bijna niet, net zo als hier. Ik heb het dus niet over donkere plekken van niet kunnen spuiten.
Ligt het wellicht aan de blanke lak, of omdat je simpel weg met een spuitbus niet het hele goede prof resultaat kunt bereiken?
- V300 register
- Verbannen
Als de glans gewoon minder is dan de originele lak dan is dat normaal. Je kunt het over een maand of wat (als de verf echt goed uitgehard is) nog eens laten polijsten of zo om te kijken of het dan beter wordt.
- V300 register
- Verbannen