1983 360 GLS sedan
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;235966 schreef : En de radio een upgrade geven, die ene luidspreker is echt onvoldoende op de snelweg :+
Mijn ervaring is dat een goede standaard radio met nieuwe vervangingsspeakers prima geluid geeft terwijl je verder niks van de modernisatie ziet!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Dit weekend voor het eerst sinds november weer met de 360 gereden. Accu aangekoppeld, even starten en hop, hij liep weer.
Ik ben inmiddels druk aan het verhuizen/klussen in m'n huis, maar vanmiddag zag mijn oprit er even zo uit:
Die 343 GLS doet 't ook nog, uiteraard
Was wel even handig zo in de tuin.
Het spul stond tot nu toe allemaal binnen, maar voorlopig zullen de 343 en 360 weer even buiten moeten staan. De 460 en 345 staan wel binnen.
Hopelijk heb ik komende zomer genoeg tijd om een overkapping achter de schuur te maken. Ruimte genoeg. Het plan is om een soort kapschuur o.i.d. voor 3 auto's te maken.
Maar eerst in huis aan de slag
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Chris Kobes
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
Ziet er goed uit Joost! Ik was al blij met 2 garages..
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
De caravan van mijn ouders (1150 kg) heb ik een paar jaar terug zonder problemen door Engeland getrokken. Erg leuk.
En lang, lang geleden (2002), zijn we met 4 volwassenen aan boord en een caravan erachter naar Karinthi? gereden. Je moet niet bang zijn om de motor toeren te laten maken, dan kom je overall en met voldoende snelheid.
Wel een gaaf geluid trouwens, zo'n B200 die flink moet werken!
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Ja ruimte genoeg, die bomen/coniferen die je links van en achter de schuur ziet staan allemaal op mijn grond. Dus een "carport" voor een paar auto's achter de schuur kan nog wel