show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo's 340Turbo
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Minder
Meer
06-02-2014 10:30 #941937
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Anjo's 340Turbo
ik vergat even dat natuurlijk alleen Anjo aan die bak zit, en niet de beun van truus van hiernaast
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
06-02-2014 10:37 #941938
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's 340Turbo
De accu wordt vastgezet met een ander beugeltje, de deksel is zit er denk ik alleen op om af te dekken er komt geen kracht op te staan dus!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
06-02-2014 16:58 #941958
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 340Turbo
heb de lengte van het draad precies zo gemaakt dat de deksel haaks (en precies dicht) zit op de laatste gang van het draad, verder schroeven (en dus te strak) kan gewoon niet:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
04-03-2014 19:31 #942839
door Anjo van den Akker
eindelijk het aluminium terug van de coater, zelfde structuur coating als op de deur en interieurpanelen:)
brandstoftank op z'n plek
swirlpot en vulpijp
en de vulhals op z'n plek
met de volgende portie vrije tijd aan de gang met de uitlaat en nog wat bedrading en dan kan ie weer eens gestart worden:)
brandstoftank op z'n plek
swirlpot en vulpijp
en de vulhals op z'n plek
met de volgende portie vrije tijd aan de gang met de uitlaat en nog wat bedrading en dan kan ie weer eens gestart worden:)
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-03-2014 19:50 #942840
door V300 register
JAAAAAA!!!! Verdikkeme weer netjes gemaakt, kerel!!!!:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-03-2014 20:18 #942841
door V300 register
Hoezo zit de tank nu daar? Heeft deze tank zo'n bescherming (soort zak) van binnen (mocht de tank zelf scheuren bij ongeluk)?
Ik vraag me altijd af of er niet veel meer benzine dampen in je interieur gaan rondhangen, zeker met die vulopening daar. Komt er nog een soort schutbord in de auto?
Ik vraag me altijd af of er niet veel meer benzine dampen in je interieur gaan rondhangen, zeker met die vulopening daar. Komt er nog een soort schutbord in de auto?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
04-03-2014 22:10 #942845
door V300 register
Het is wel gebruikelijk dat de tank in een afgescheiden compartiment geplaatst wordt. Komt die vulhals in de achterklep uit of moet je nu in de auto tanken? Geen idee of dat mag.
Bij lpg vulling is het verboden om een vulopening in de auto te hebben maar hoe dat met benzine is geregeld weet ik niet. Ik heb het voor de goeie orde niet over Fia regelgeving maar over rdw/apk regelgeving.
Bij lpg vulling is het verboden om een vulopening in de auto te hebben maar hoe dat met benzine is geregeld weet ik niet. Ik heb het voor de goeie orde niet over Fia regelgeving maar over rdw/apk regelgeving.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
04-03-2014 22:31 #942846
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Anjo's 340Turbo
"Daar staat er weer een zn kofferbak vol te tanken" is hier wel van toepassing ja
Ziet er gaaf uit allemaal! Ik kijk uit naar het filmpje van de eerste start...
Ziet er gaaf uit allemaal! Ik kijk uit naar het filmpje van de eerste start...
- Wouter Borsje
- Premium lid
Minder
Meer
04-03-2014 22:38 #942847
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Anjo's 340Turbo
Ziet er weer strak uit Anjo, met al die verschillende onderdelen op/aan/bij de tank zou je haast gaan denken dat je de benzine nog verder wil gaan raffineren tot LPG
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
05-03-2014 20:08 #942876
door Anjo van den Akker
je mag geen LPG vulpunt in de auto hebben, voor overige brandstoffen wordt er niets omschreven. het is dat de originele vulopening te laag zit om de tank op deze positie nog te kunnen vullen, anders had ik die wel gebruikt. het is nu in ieder geval zo gemaakt dat je er vanuit de kofferklep nog relaxt bij kan en het beetje benzine dat uit de vulspuit komt en lekt komt in het lekbakje en stroomt zo door een ?8mm slangetje naar buiten.
normaal gesproken staan deze tanks meestal in een reservewielbak of vast in de kofferbak, weliswaar een aparte ruimte in de auto maar de afscherming tussen die ruimte en het interieur is net een zeef; overal kieren, gaten soms alleen een lapje stof die de delen scheidt. al zou het voorkomen dat de tank dan lek raakt loopt de benzine en dampen dan alsnog zo de hele auto door, er is dus geen verschil tov conventionele plaatsing, behalve dat met de huidige plaatsing op een apart frame en door de kooi beschermd de tank nu misschien nog wel veiliger staat als onder de auto of onbeschermd in een "afgesloten" kofferbak.
normaal gesproken staan deze tanks meestal in een reservewielbak of vast in de kofferbak, weliswaar een aparte ruimte in de auto maar de afscherming tussen die ruimte en het interieur is net een zeef; overal kieren, gaten soms alleen een lapje stof die de delen scheidt. al zou het voorkomen dat de tank dan lek raakt loopt de benzine en dampen dan alsnog zo de hele auto door, er is dus geen verschil tov conventionele plaatsing, behalve dat met de huidige plaatsing op een apart frame en door de kooi beschermd de tank nu misschien nog wel veiliger staat als onder de auto of onbeschermd in een "afgesloten" kofferbak.
Moderators: Mark Smeets