Anjo's 340Turbo
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
neuh ik heb daar geen bedenkingen bij, denk dat het qua slijtage bijzonder meevalt; er is nergens speling naar een harder materiaal waarop het aluminium kan gaan vreten en het aluminium is zowieso ook wel harder als het v-snaartje..Bart Manders;220181 schreef : Mooi vakwerk Anjo. Ik heb alleen een beetje bedenkingen bij dat aluminium voor de poelie. Ben je niet bang dat die poelie erg vlug zal slijten? Het werd me voor de 360 turbo afgeraden..voor zowel de poelies als de distritandwielen.
jawel, maar ?160 red ik daar niet mee, kan maximaal 30mm diep steken dus diam van ?60mm, heb dus eerst dat hele pokkeend af moeten draaien voordat ik het laatste stuk af kon stekenJos360;220184 schreef : uhm, heb je geen afsteekbeitel?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
oliekoeler ervoor, de slangen worden hoogstwaarschijnlijk ook herzien en ik ga waarschijnlijk ook een andere oliekoeler gebruiken
en de intercooler ervoor, komen alleen nog andere beugeltjes voor om de koeler nog 4mm verder naar achteren te kantelen, hij ligt nu nog maar net vrij van de grille
schiet al aardig op hier in de motorruimte, zijn nog maar weinig dingen die gemaakt moeten worden voor hij weer gestart kan worden; al zou ik vrij zijn was het woensdagochtend a.s. al zover, maarja was het maar zo'n feest:snif:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- Berichten: 7
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
? d'r is nog nooit aan de auto zelf gelast dus ik heb geen flauw idee waar je het over hebt:DErik;220729 schreef : Ik zie geen gat in de voorbalk meer, dus dat ziet er goed uit \
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
nieuwe koelwateraanvoer voor de turbo
plaatje gemaakt voor de doorvoer van de brandstofleidingen en accukabel
en gelijk de bekabeling gemaakt
inlaatspruitstuk definitief vastgezet
toen ik aan de brandstofrail toe was kwam ik erachter dat de nippels scheef in de rail draaiden, met het risico op lekkage toen besloten om de aansluitingen eraf te zagen en nieuwe busjes te draaien en erop lassen zodat dat uitgesloten is. gaf gelijk de gelegenheid om de achterkant van de rail wat schuin weg te laten gaan zodat het 150gr nippel beter uit komt, een 180gr nippel was idealer geweest alleen komt de leiding dan in de knoei met de stekkers van de injectoren.
daarna de brandstofleidingen op maat gemaakt en aangesloten, rembekrachtiger aangesloten en ook een nieuwe gaskabel gemaakt; wederom een aluminium vervanger voor de kunststof huls bij het schutbord gedraaid, die breekt niet meer af:)
en heb er toch maar voor gekozen om gelijk weer een nieuwe radiateur te monteren. dit keer een van een volvo 360, dan zit de bovenste aansluiting op een wat betere plek. betekend wel dat de rvs pijp die ik al gemaakt had voor de bovenste aansluiting helemaal opnieuw moet maar dat is ook zo gebeurd
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.