show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo's 340Turbo
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-05-2014 19:13 #947609
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's 340Turbo
Ik hoor het wel als ik de laptop aan moet slingeren
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
11-08-2017 19:45 #971961
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 340Turbo
hehe, eindelijk even afstoffen.
de afgelopen bouwvak heb ik de kans gezien om de auto te verplaatsen naar m'n werk en ik heb niet bepaald stilgezeten.
was al bijna vergeten hoe hij er ook alweer uitzag:wtf2:..
En toen maar weer verder waar ik gebleven was; nieuwe brandstoftank, ditmaal voor onder de auto. Ondanks dat ik bijzonder tevreden was met de eerdere opstelling waar alles incl brandstoftank achter de voorstoelen stond, werd ik het een beetje zat dat je ruim een uur na het tanken nog steeds benzine in de auto rook; ook de 2 zoemende brandstofpompen werden een steeds grotere bron van ergenis. Tsjah; het zag er wel leuk uit
de afgelopen bouwvak heb ik de kans gezien om de auto te verplaatsen naar m'n werk en ik heb niet bepaald stilgezeten.
was al bijna vergeten hoe hij er ook alweer uitzag:wtf2:..
En toen maar weer verder waar ik gebleven was; nieuwe brandstoftank, ditmaal voor onder de auto. Ondanks dat ik bijzonder tevreden was met de eerdere opstelling waar alles incl brandstoftank achter de voorstoelen stond, werd ik het een beetje zat dat je ruim een uur na het tanken nog steeds benzine in de auto rook; ook de 2 zoemende brandstofpompen werden een steeds grotere bron van ergenis. Tsjah; het zag er wel leuk uit
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-08-2017 11:29 #971980
door Anjo van den Akker
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
13-08-2017 13:06 #971981
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Anjo's 340Turbo
Wow dat is echt een hamsterhok 2.0!!
Nee geintje, mooi werk man! Nu je met dit soort dingen bezig bent; is de 1.4 T setup nu definitief?
Nee geintje, mooi werk man! Nu je met dit soort dingen bezig bent; is de 1.4 T setup nu definitief?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-08-2017 14:41 #971983
door V300 register
Die schotjes tegen klotsen zitten die ook in een af-fabriek gemonteerde Volvo 300 serie benzinetank? Denk het niet. Juist gedacht?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
13-08-2017 15:32 #971986
door V300 register
Kijk.... dat zijn de updates! goed bezig Anjo!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-08-2017 14:17 #971992
door V300 register
Damn! (L)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-08-2017 11:47 #972006
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Anjo's 340Turbo
Ik mis de aftapplug en laagste punt waardoor je de tank makkelijk kunt reinigen na een paar jaar rijden. Maar misschien ook wel een overbodige luxe.
Ziet er geweldig uit. Ben benieuwd of ie aan de verwachtingen voldoet.
Ziet er geweldig uit. Ben benieuwd of ie aan de verwachtingen voldoet.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
16-08-2017 21:33 #972025
door Anjo van den Akker
Ow ik ben al veel verder hoor, de afgelopen bouwvak heb ik 10 volle werkdagen besteed aan de auto en af en toe wat fototjes geschoten; maar om na zo'n lange tijd van stilte even 1000 foto's in een topic te knallen vond ik ook een beetje suf
Verder met het luchtfilter, het bestaande open lucht/powerfilter was een beetje aan het eind van z'n latijn en hield wat te wensen over, het zag er vooral heel slordig uit. Heb besloten om in de nieuwe opzet uit te gaan van een gesloten doos met een paneelfilter, heb een lekker lomp groot filter gevonden waar ook goede vervangende filters voor te krijgen zijn (K&N bijvoorbeeld), het was wel even een uitdaging om een constructie te verzinnen waarmee het filter netjes geklemd zit.
Verder met het luchtfilter, het bestaande open lucht/powerfilter was een beetje aan het eind van z'n latijn en hield wat te wensen over, het zag er vooral heel slordig uit. Heb besloten om in de nieuwe opzet uit te gaan van een gesloten doos met een paneelfilter, heb een lekker lomp groot filter gevonden waar ook goede vervangende filters voor te krijgen zijn (K&N bijvoorbeeld), het was wel even een uitdaging om een constructie te verzinnen waarmee het filter netjes geklemd zit.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
17-08-2017 10:30 #972030
door V300 register
Hoi Anjo,
Ik vindt die witte velgen er nog steeds gaaf uit zien in combinatie met de blauwe lak, plus de verlaagde voorbumper (weet even de naam niet)
Ik vindt die witte velgen er nog steeds gaaf uit zien in combinatie met de blauwe lak, plus de verlaagde voorbumper (weet even de naam niet)
Moderators: Mark Smeets