show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Anjo's 340Turbo

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-08-2017 08:25 #972037 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo's 340Turbo
Petje af Anjo! echt vakmanschap:)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-08-2017 11:13 #972046 door V300 register
Verdikkeme goed bezig, Anjo!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-08-2017 15:13 #972052 door V300 register

AvdAkker;246664 schreef : maar om na zo'n lange tijd van stilte even 1000 foto's in een topic te knallen vond ik ook een beetje suf ;)

OK we zijn nu weer aan updates gewend. Foto sluizen mogen open! yeehaa!

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-08-2017 15:48 #972054 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Anjo's 340Turbo
Mooi werk Anjo, maar Mr stainless kan je beter veranderen in Mr Non-Ferro ;D

:confused: @ moderators is er geen automatische aanpassing van de formaat van de foto's? Het steeds heen en weer scrollen om het geschrevene te kunnen lezen en de foto te kunnen zien maakt het anders erg interessant onderwerp wat minder aangenaam om te lezen en bekijken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-08-2017 16:01 #972055 door V300 register

2 Fast 4 U;246695 schreef : Moderators is er geen automatische aanpassing van de formaat van de foto's? Het steeds heen en weer scrollen om het geschrevene te kunnen lezen en de foto te kunnen zien maakt het anders erg interessant onderwerp wat minder aangenaam om te lezen en bekijken.

Ja, had ik me ook al eens afgevraagd. Hoe post je trouwens zo'n foto rechtstreeks in het bericht?

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2017 17:08 #972071 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 340Turbo
De witte velgen is juist een van de dingen waar ik al gigantisch op uitgekeken ben :D er staan geloof ik 5 of 6 sets exclusievere sets velgen klaar, als hij eenmaal rijd wil ik een beetje af gaan wisselen.

Al jaren upload ik de foto's bij een externe server, dat werkt veel fijner als die max 5 bijlagen per bericht hier op het forum. Dat brengt wel eens wat risico's met zich mee, vandaar dat de foto's t/m pagina 9 verdwenen zijn, maar als photobucket denkt dat ik op jaarbasis 400dollar ga betalen om extern linken mogelijk te maken dan hebben ze het goed mis (en ik ben niet de enige:+) het hele fotoarchief heb ik op mn SD schijf staan, de verzameling zoals in dit topic heeft een spiegel op Facebook.

Verder zijn ze al verkleind naar 1920x1080 pixels, voor elke moderne monitor een fluitje van een cent. Op de smartphone wordt het al iets irritanter, dan moet je even in en uit zoomen. Wellicht dat we hier op het forum iets toe kunnen passen zoals op het v3m forum; een standaard weergave van bijv 1280x720 of
1024x768 en het grotere formaat als je op de foto klikt.

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2017 17:17 #972072 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Anjo's 340Turbo

AvdAkker;246717 schreef : ...........Verder zijn ze al verkleind naar 1920x1080 pixels, voor elke moderne monitor een fluitje van een cent. Op de smartphone wordt het al iets irritanter, dan moet je even in en uit zoomen. Wellicht dat we hier op het forum iets toe kunnen passen zoals op het v3m forum; een standaard weergave van bijv 1280x720 of
1024x768 en het grotere formaat als je op de foto klikt.

Voor forums gebruik ik een breedte van 1200 pixels, een mooi maat dat is toe te passen op alle forums zonder op scherpte te moeten inleveren

Ik gebruik een programma waar je de afmetingen van foto's kan wijzigen, groter of kleiner en nog veel meer, het heet irfan view zelf gebruik ik het al jaren met veel plezier en het is nog gratis ook.

• Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2017 17:25 #972073 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Anjo's 340Turbo
Meestal zet ik m'n camera al op 640 bij 480.
Of ik exporteer de foto's naar dat formaat (of welke formaat je ook wilt) d.m.v. iPhoto (mac gebruiker)

En dan upload ik ze via imgbb.com echt de meest fijne upload website die ik ooit gebruikt heb.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-08-2017 13:48 #972076 door V300 register
even over die foto's, automatisch verkleinen + klikbaar etc.

Er is (al een paar jaar) een vacature voor webmaster. Voor wie zich uit wil leven.. stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en je kunt aan de slag.

We hebben o.a. een update naar vBulletin 5 klaar staan. volgens mij zitten dit soort fratsen daar standaard in. Nadeel is alleen dat je dan ook terug gaat naar een standaard skin, en ik denk dat de meeste gebruikers het zacht blauwe thema met licht- en donkerblauwe V-tjes voor gelezen en ongelezen topics wel erg kunnen waarderen :+
Dat aanpassen zal dus het meeste werk vormen. Of je doet het niet. jouw keuze :)

Tevens zijn er door wat (ongevraagde, onaangekondigde, dus redelijk onverwachte) wijzigingen aan onze server z'n PHP/mysql instellingen wat nieuwe bugs ontstaan op de site. Voor het forum kon ik het meeste weer werkend krijgen dmv een 'mysql strict mode' instelling. Voor de site is het een beetje een ander verhaal.... de ledenadministratie kan eigenlijk helemaal niks meer doen zonder dat er een foutmelding terug komt. Het lijkt erop dat er veel profielvelden standaard met een bepaalde waarde ingevuld moeten worden ipv leeg laten (null).

Ik heb echt geen tijd en eerlijk gezegd ook niet zoveel zin om dit soort uitdagingen weer op te gaan lossen.

Een tijdje terug heeft iemand op een sleuteldag toegezegd dat hij vrijblijvend wel wilde kijken of eea opgelost kon worden... maar die contactgegevens ben ik natuurlijk weer kwijt/naam vergeten... niet handig, sorry. Wil je je alsnog even melden??

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-08-2017 16:02 #972087 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo's 340Turbo
dat dus:)

luchtfilterhuis deel 2, het werd al een mooi 3D puzzelstukje

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC