Bart's 340 GLE Millionaire
- V300 register
- Verbannen
Een slijpschijf heb ik niet :woops: Gaat met de hand ook?
En antiroest spul er op kan toch in elk geval geen kwaad, of wel?
Weet je wat het is, andere deuren wil ik niet (kleurverschil en sierstreep), en professioneel laten bijwerken bij een schadehersteller kan altijd nog. Nu zijn de plekken bijgekwast zodat het roesten niet verder gaat, dus qua uitzicht er op achteruit gaan gaat bijna niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
- V300 register
- Verbannen
- Don Sala: (GAST)
- Verbannen
Maar die kosten niks meer bij de gama en bij Cranenbroek nog Budel nog minder en betere kwaliteit als bij gama
tis ook zo een slijptol maakt meer kapot als je lief is al het verkeerd gaat dus wel rustig aan slijpen.
- V300 register
- Verbannen
360turbo;190542 schreef : tis ook zo een slijptol maakt meer kapot als je lief is al het verkeerd gaat dus wel rustig aan slijpen.
Daarom heb ik nooit een slijptol gekocht... Misschien toch maar eens doen dan. Ik heb tot nu toe altijd dremel spullen in een accuboormachine gezet. Werkt op zich ook wel leuk als je het maar een keer in het jaar gebruikt
- V300 register
- Verbannen
...en ik ken weer weinig mensen die er wel ??n hebben. 't Is maar in wat voor een omgeving je verkeert zal ik maar zeggen.360turbo;190542 schreef : ik ken maar weinig mensen die geen slijptol hebben eigelijk.
- V300 register
- Verbannen
Ik zit er wel over te twijfelen of ik de snowcap niet in karosseriekleur wil spuiten :S Maar dat kan natuurlijk altijd nog... Eerst moet ik maar eens de ruitensproeiers goed afstellen, zodat er weer iets op de ruit komt.
Verder ligt er nog een GLT-spoilertje te wachten. Ik wil alleen geen gaten in de kofferbakklep boren, dus dat wordt een keer bouten er af en spoilerlijm of dubbelzijdige stootstriptape o.i.d. er tussen.
Wat ik dan binnenkort ook nog ga halen, is een originele radio. Ik geloof een CR 308. Die verkoper wilde er ?15 voor hebben, dus voor dat geld kun je je haast niet miskopen... Alleen nog ergens cassettebandjes opsnorren dan:+
Als dit allemaal gedaan is, dan zal de volgende grote update waarschijnlijk lassen worden...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Zet hem gewoon met boutjes vast... je wilt niet weten wat er gebeurt als je 120 rijdt en die spoiler vliegt eraf.
Een achterklep in jouw kleur is zo gevonden en die striping is ook zo moeilijk niet.
- V300 register
- Verbannen
Van die dubbezijdige tape heb ik geen idee hoe sterk het is, maar aangezien een spoiler niet groter is dan een sierstrip zou het misschien wel moeten kunnen lukken. Dat is even proberen door 2 metalen handvatten op elkaar te plakken en uit elkaar trekken o.i.d.
Gaten boren is in elk geval geen optie, dan zit de kans er goed in dat de zaak aan het roesten gaat en heel die toestanden.
Als boren de enige optie blijkt te zijn, dan laat ik die spoiler voor wat het is...
- Mark Smeets
- Moderator
General Custom;190908 schreef : Gaten boren is in elk geval geen optie, dan zit de kans er goed in dat de zaak aan het roesten gaat en heel die toestanden.
???
Zitten wel meer gaten in je auto en die roest toch ook niet helemaal weg?
Gewoon even behandelen met zinkprimer of RX5 en RX7 en dan roest dat zeker niet meer