Volvo 360 GLS 1985
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Joris;221157 schreef :
Nieuwe standaard veren vind ik geen gezicht, dan staat de auto zo hoog!
ja dat is dus precies mijn dilemma :humor:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;221158 schreef : ja dat is dus precies mijn dilemma :humor:
dan zou ik voor intraxx gaan, of volvomania vragen wat ze in het assortiment hebben;)
- V300 register
- Verbannen
-
Aangezien het verschil in vermogen tussen B200 en B230 niet bijzonder groot is maar je de remmen wel een upgrade geeft.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maurits;221181 schreef : Ben erg benieuwd naar de B230FB upgrade, heb je ook turbo-plannen?
Aangezien het verschil in vermogen tussen B200 en B230 niet bijzonder groot is maar je de remmen wel een upgrade geeft.
Als je de een 3 serie wat anders gebruikt dan voot de originele doelgroep berekend was dan loop je al vlug tegen de beperkingen van het remsysteem aan en zeker met een 360( dir nou eenmaal t zwaarste is)
Ja ik weet ook dat ze in de cup alleen maar met de originele remmerij mogen rijden.Gegroevd en geperforeerde schijven mogen wel en ook raceremblokken( die je op straat niet mag EN wil gebruiken) maar dan nog is het allemaal krap aan de maat hoor.
Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat... Ik ben met de remmen op de vooras van mn 360 best tevreden ( schijven en klauwen van n Sunny GTI-R...) maar daar zijn de onderdelen niet zo heel dikgezaaid van te vinden.
- V300 register
- Verbannen
-
Die Capri is van m'n broer, leuk ding maar het blijft een Ford

Verwacht niet dat alles er volgende maand al onder zit hoor, het is allemaal duur zat en het laatste jaar van m'n studie moet ik maar iets minder hobbyen

- V300 register
- Verbannen
-
Bij de b230fb zit de verdeler nu waar ie hoort
Natuurlijk een paar nieuwe pakkingen gekocht, deze set komt van Nordicar (nog geen 40 euro en made in Germany)
Een gaatjes geboord in de remklauwen, zodat ik maar ??n remslang naar elke remklauw nodig heb
Mocht iemand nog blokonderdelen nodig hebben, ik gebruik niet alles van het blokje
- V300 register
- Verbannen
-
Ik wil toyota corolla e10 remschijven gaan gebruiken, deze zijn 48mm hoog en hebben een diameter van 255mm! De remklauwen hoeven dan alleen opgeboord te worden naar 14,5mm en er moet m14 in de naaf worden getapt.
Ik wil zo min mogelijk aan de remklauwen aanpassen om dit te voorkomen
www.300power.com/forum/index.php?topic=8103.0
www.300power.com/forum/index.php?topic=3521.600
Weet iemand een draaier/frezer in de omgeving van Soest/Amersfoort, die de remschijven wat kan aanpassen?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-