Volvo 360 GLS 1985
- V300 register
- Verbannen
dit was eigenlijk zoals ik hem aangeschafd heb, er zat alleen nog ducktape over de roest heen. dat heb ik er maar afgehaald.
hier zitten de (vind ik zelf) mooiere velgen erop.
de auto heeft vooral roest bij de twee achterdeuren en bij het voorspatbord, en linker dorpel. maar, dit wil de komende tijd aan gaan pakken. de dorpel moet voor de APK zoiezo gedaan worden, en de deuren en voorspatbord voor het zicht natuurlijk.
maar ik vind de velgen al een hele verbetering ten opzichte van eerst, en alle trillingen zijn ook uit het stuur verdwenen, ideaal dus!
tevens heb ik nog even gekeken hoe het nou zat met de stabilisator stang, en toen bedacht ik.. toen ik de banden pastte stond ie op de krik.. dus nu zitten ze er wel goed onder
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik heb trouwens bijna dezelde auto, maar dan kenteken beginnend met NZ. Toevallig ook een meegespoten tankdop en dat zie je niet veel!
- Laurens Post
- Nieuw lid
Ik denk haast dat hij een GL(S) bedoeld, die zijn er wel geleverd bij de laatste modelserie
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Voor die deuren zou ik eens gaan kijken bij Erik, die heeft tientallen deuren op voorraad. Misschien ook wel in jouw kleur.
- V300 register
- Verbannen
ik had al een berichtje gestuurd naar Erik, moet hem alleen nog even een belletje geven..
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Jos360;157523 schreef : Ik heb nog een rechter voorscherm in die kleur. Niet helemaal deukvrij maar wel helemaal roestvrij.
het rechtervoorscherm is als enige paneel nog onbeschadigd.. dus die zoek ik (nog) niet
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Leuke auto, maar da's echt geen GLS. Die bestond toen al niet meer
- V300 register
- Verbannen
op het kenteken staat alleen volvo 360, geen toevoegingen verder.
maar Erik vertelde me dat het een gewone GL is, dus daar houdt ik het maar op!