Volvo 360 GLS 1985
- V300 register
- Verbannen
-

Ow, en de elandrun was ook leuk natuurlijk!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Iets te enthausiast ingestuurd en geremd:d
(de link naar het hele album)
www.mijnalbum.nl/Album=BWESJRPI
- V300 register
- Verbannen
-

Heb de 340 Koni's helemaal dicht gedraaid maar in combinatie met de vmaxx veren werkt dit toch niet ideaal.. de 15 inch wielen lopen aan in de wielkasten bij flink inveren en de de auto komt na induwen maar langzaam weer omhoog (overgedempt?)
Mijn vraag is dus aan de mensen met intraxx (of andere verlagingsveren), loopt bij jullie 15 inch ook aan in de wielkast of zijn de vmaxx veren gewoon erg slap?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vind dat ook niet ideaal werken want het 'bonkt' behoorlijk op een drempel en stuitert soms na (als je wat te hard gaat). Wellicht dat ik ze vervang voor gasdempers of verder open draai want dit werkt in de stad eigenlijk niet, op snelweg is het top!
Ik denk dus dat de Vmaxx gewoon slap zijn

- V300 register
- Verbannen
-
als je problemen hebt met aanlopende wielen moet je volgens mij eerst wat (indien aanwezig: hogere) bumpstops monteren. Of kleinere wielen...
- V300 register
- Verbannen
-
Komend weekend even de oude stabilisatorstangetjes vervangen voor aangepaste bmw e46 stangetjes (dikker en 3cm langer)
Weet iemand toevallig de sterkte (Lbs) van Intraxx veren, ben wat qua coilovers aan het bedenken maar geen wat voor sterkte dat zou moeten zijn
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wat foto's van het gepruts
Al een tijdje geleden de auto verlaagd met nieuwe schokdempers van Koni
en met nieuwe Vmaxx veren (daar komen nog anderen voor, niet echt tevreden er over)
en gelaste draagarmen en Polybussen voor de vooras stuurt dat best lekker
Samen met 2" blokken en Koni loadadjusters geeft het dit resultaat!
Deze speakers zaten nog in de hoedenplank van de vorige eigenaar. Vrij lelijk gedaan, deze zijn dus naar de voetenruimte verhuist met behulp van een beetje mdf en in de hoedenplank zitten nu wat grotere speakers.
Toen lag er opeens een b230fb in de schuur,
En kort daarna een 240 motorkabelboom met ECU en EZK
Om die motor in de toekomst een beetje te kunnen stoppen ook begonnen met een remmen upgrade.
Daarna voordat het weer kouder werd een deurtje vervangen, moest al jaren gebeuren maar kwam er telkens niet van.
Alleen nog het achterspatbord netjes afwerken en dan is de auto weer redelijk strak
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
hoe is het nu gesteld met het comfort?
mijn 360 krijgt binnenkort ook een upgrade maar ik zit nog te twijfelen tussen verlagingsveren of "gewone" veren.
Een strak sturende auto is fijn, maar comfort is fijner

wat is jouw ervaring?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;221156 schreef : mooie update!
hoe is het nu gesteld met het comfort?
mijn 360 krijgt binnenkort ook een upgrade maar ik zit nog te twijfelen tussen verlagingsveren of "gewone" veren.
Een strak sturende auto is fijn, maar comfort is fijner
wat is jouw ervaring?
Om strak te sturen hoeft ie natuurlijk niet verlaagd te zijn;) de Vmaxx veren die ik nu heb ben ik niet tevreden over, ik vind ze te zacht en te laag. Comfort is er dus nog wel.
Nieuwe standaard veren vind ik geen gezicht, dan staat de auto zo hoog! Ik zou dan voor de Intraxx veren gaan of bij Robbert-Jan veren zoeken