Volvo 360 GLS 1985
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Kun je naar keuze 5 of 7.5 cm verlagen.
Ik geloof dat Anjo ze ook al heeft onder een van zijn projecten.
En het pond of de afstand hoeven geen probleem te vormen omdat ze nu ook bij een lid in Belgie te verkrijgen zijn.....:halo:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
zat er over na te denken om de raam- en gootlijsten zwart te spuiten maar volgens mij zijn deze ook nieuw te krijgen? iemand een adres hiervoor? ik zag ze bij Anjo al op z'n sedan zitten
- V300 register
- Verbannen
-

De auto staat achter nu zelfs iets hoger, dus gaat wss wel 5 cm zakken
- V300 register
- Verbannen
-
Kan jij niet beter de boel gewoon vastlassen? :fAvdAkker;203408 schreef : jup er zitten 250lbs 7,5cm verlagingsveren onder de turbo, maar ik ga overstappen naar 400lbs veren met aangepaste veerpoten:D

Als je hier iets van hoort of vind houd ik mij aanbevolen, ik ben nog op zoek naar zwarte lijsten voor een nieuw model achterklep.Joris;203427 schreef : Zat er over na te denken om de raam- en gootlijsten zwart te spuiten maar volgens mij zijn deze ook nieuw te krijgen? iemand een adres hiervoor? ik zag ze bij Anjo al op z'n sedan zitten
Joris;203481 schreef : De load-adjusters zitten eronder, ziet er supervet uit (als het wiel eraf is tenminste) alleen heb niet direct het idee dat ie nu harder en strakker is afgeveerd/gedempt.. straks nog maar eens even goed uitproberen
De auto staat achter nu zelfs iets hoger, dus gaat wss wel 5 cm zakken
Mijn Load Adjusters zijn wel iets ingezakt tijdens het rijden, gewoon veel mee rijden. Ik merkte trouwens wel een behoorlijk verschil, de achterkant heeft nauwelijks bodyroll meer zo voelt het.
De Intrax'en zijn helemaal een aanrader, die zijn na paar duizend kilometer perfect ingereden en nog heel comfortabel op de snelweg, wel zachtjes over de drempels helaas. Ben benieuwd hoe het jou met de Vmaxx'en afgaat gezien de wisseldence ervaringen op 't internet.
- V300 register
- Verbannen
-
gelukkig in het rood, en niet blauw zoals ze op de site stonden
nog een plaatje van de vakantie,
fietsen op een hoge-bi, donders lastig maar wel erg leuk! na een tijdje kon ik zelfs zonder hulp opstappen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-