show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Volvo 360 GLS 1985

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2012 16:34 #914287 door 16673-dummy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-08-2012 14:45 #914536 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
crappy foto van de verlagingsblokken, 2 inch!


toen verder gegaan met een veerpootbrug, een bevestiging helemaal rondom was met de slijptol onmogelijk te maken dus heb gekozen om hem maar met twee bouten vast te zetten!


Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2012 16:27 #918935 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
UPDATEE..

De auto heeft weer apk, zonder opmerkingen er doorheen gekomen!

dingen die nu klaar liggen
- einddemper installeren, maakt nu irritant veel herrie
- open luchtfilter installeren, met cold air box
- electrische fan installeren
- voorophanging aanpakken, draagarmen, veren, schokbrekers, pu bussen
- verlagingsblokken onder de achteras
- deur spuiten en inhangen

toekomstplannen, b230ft zoeken of de b200e ombouwen naar lh 2.4

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2012 17:11 #918936 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Gefeliciteerd met weer een jaar APK! Leuk kluslijstje, houdt je goed bezig :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2012 18:04 #918937 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
HOe kom je aan die verlagingsblokken? DAI?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2012 19:14 #918943 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985

flyhart;209086 schreef : HOe kom je aan die verlagingsblokken? DAI?


Stukje kokerbalk, lasapparaat en een middagje knutselen ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-01-2013 12:53 #922277 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Oeh, net een VX3 nokkenas binnen gekregen :D ben benieuwd hoe dat gaat lopen!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-01-2013 20:35 #922292 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
ik neem aan dat er nu een "A" bobbelstok in zit. Dan is zo'n VX3 best een leuke upgrade. Is het een nieuwe of gebruikte? Wel fff kijken of je ,et destelplaatjes uit de voeten komt. Ben benieuwd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-01-2013 14:45 #922326 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985

Bart Manders;210037 schreef : ik neem aan dat er nu een "A" bobbelstok in zit. Dan is zo'n VX3 best een leuke upgrade. Is het een nieuwe of gebruikte? Wel fff kijken of je ,et destelplaatjes uit de voeten komt. Ben benieuwd.


Zit nu inderdaad een A in, op zich ook prima maar deze was niet heel duur en wil toch eens wat anders! de stok is wel gebruikt maar is echt nog in perfecte staat :) ik zal waarschijnlijk wel andere stelplaatjes nodig hebben, maar dat komt dan wel weer

ben benieuwd of het samen met een open lucht filter en electrische fan nog een beetje merkbaar meer vermogen oplevert

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-01-2013 15:21 #922328 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 GLS 1985
Na ja,die vx3 zal mischien een pk of 10 a 15 meer brengen dan de "A "stok.Dus dan moet dr al echt met de stopwatch naast gaan zitten om dat verschil te merken.Wat belangrijker is ,de motor zal qua karakter wel veranderen en dat meestal wel ten goede.In de cup wordt ie overigens ook gebruikt.Ik weet alleen niet in hoeverre de ontstekings curve voor een "VX3" anders is als voor de "A" stok.Maar een verbetering zal t zeker zijn zelfs al zou je het uiterste dr niet uit zou kunnen halen omdat je de ontsteking niet kunt bijregelen.

Leuke veerpootbrug trouwens

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD