Volvo 340 DL alias "Lijntje"
- Wouter Borsje
- Premium lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Oh, ik bedenk me net, ik mis het T-stukje dat de overloop van het overlooptankje weer terug doet vloeien in de brandstof leidingen. Is dat eenvoudig te vinden? (vervangen ziet er simpel uit met de juiste onderdelen)
- Steven340
- Nieuw lid
huysmans;214528 schreef : Gisteren uitgevonden waar de hogedruk remschakelaar zit en even geneusd. Wat waren die aansluitingen smerig. Even in de contact spray gezet en binnenkort maar eens testen. Kijken of dat iets helpt. (vast niet, het gedrag lijkt op het blijven plakken van de schakelaar, maar je weet maar nooit)
Verder niet vergeten me op te geven voor de knutseldag en even kijken of iemand een leuke dakantenne over heeft. (liefst zwart, maar wel correct 'period', dus zonder de demontabele spriet)
Ik kom ook naar de sleuteldag en ga m'n dakantenne ook vervangen door een originele chrome, die er nu bij mij opzit is zwart en is afschroefbaar.
Die mag je van mij zo hebben, plaats anders een "gezocht" advertentie, had binnen een dag al heel wat reacties toen ik naar een chrome antenne zocht
- V300 register
- Verbannen
Gisteren toch maar even de hogedruk remschakelaar kortgesloten, zodat ik fatsoenlijk naar Leidschendam kan komen. Daarnaast beide achterlichten eruit en goed schoongemaakt. Vooral de contacten hadden een schoonmaakbeurt nodig, want het rem/achterlicht links was niet echt overtuigend aanwezig. Ook meteen de rest van de lampjes nagelopen, de apk komt er weer aan en helaas moet ik nog op jacht naar 1 lampje. Het stadslicht heb ik niet standaard op reserve. (al het andere spul heeft grotere lampjes in de stadslichten)
- Wouter Borsje
- Premium lid
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Dit was al enkele maanden (minimaal de status van de tellerset.
Dat was niet echt ingewikkeld, maar voor je de tellerset open hebt... maar dan heb je ook wat.
Blijkbaar is het papiertje een indicator dat de tellerset open is geweest. (naast de dot verf op de bijbehorende schroef) Dat moest natuurlijk netjes terug waar het hoort alvorens de tellerset dicht te schroeven.
Daarna wat ander klein werk uitgevoerd, als je toch bezig bent (en de onderdelen los hebt)
Met dit als resultaat.
Ik dacht nog de witte aanslag op het stuurwiel weg te poetsen, maar het is er blijkbaar in getrokken. Eens kijken of ik nog een net stuurwiel kan vangen. (en een hoofdsteun)
- Steven340
- Nieuw lid
En je mag je auto wel eens uitzuigen :+