343 low...
- V300 register
- Verbannen
AvdAkker;133462 schreef : beschermende coating van de puntjes weggeschuurd voor montage?
krijg je voeding op de bobine?
massa op de bobine? (zou het probleem kunnen zijn ivm nieuwe lak in de motorruimte)
beschermende coating...? Daar heb ik nog niet eerder van gehoord. Massa is trouwens geen probleem, spanning is er in ieder geval,,,.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Wel leuk na zo'n tijd dat hij weer muziek geeft !
- V300 register
- Verbannen
Leker gevoel h?
- V300 register
- Verbannen
Ovlov 3.6L;133499 schreef : En gefeliciteerd!!!
Leker gevoel h?
Heeeeerlijk !!!! Nu de uitlaat eronder, en de kappen...
En dan kunnen we ons weer focussen op het plaatwerk, dan kan deel 2 volgen.
Even over de richting aanwijzers, weet iemand of de lampjes er daadwerkelijk op aangesloten moeten zijn om te zien of de linker en rechter appart werken van elkaar. Omdat er heeeel zwak lampje links of rechts brand. En de waarschuwings knipper werkt wel gewoon goed (maar die gaat volgens mij via een ander relais).
- V300 register
- Verbannen
Niemand ???Even over de richting aanwijzers, weet iemand of de lampjes er daadwerkelijk op aangesloten moeten zijn om te zien of de linker en rechter appart werken van elkaar. Omdat er heeeel zwak lampje links of rechts brand. En de waarschuwings knipper werkt wel gewoon goed (maar die gaat volgens mij via een ander relais).
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Overigens maakt het niet uit of er een lampje inzit of niet; hij zou met een lampje minder alleen veel sneller gaan knipperen.
Is de massa wel goed? Vooral de voorste knipperlichten in de koplampen zorgen nog wel eens voor problemen.
- V300 register
- Verbannen
Check je zekeringen eens en de bedrading.
- V300 register
- Verbannen
Onder het dashboard zit echter maar 1 relais.... En alle zekeringen zijn heel...
Waar ik aan dacht als er verder namelijk zoals in mijn geval nog geen lampjes zijn aangesloten hij het niet doet. Achter lichten en voor lampen zitten er namelijk nog niet in.
Maar het relais wat jij bedoelt ovlov, dat zou die enige zijn die ik nu achter het dashboard heb zitten.... (het is de '77 dus) Helaas heb ik er net geen documentatie van, alleen de nieuwere.
Ik zou ook graag een plaatje hebben van de versnellings pook van de automaat, maar dan wel de oude.... de nieuwere heb ik in vadis staan... en de werkplaatshandboeken.....
gr
- 16673-dummy
- Nieuw lid