343 low...
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
zou me erg geruststellen voor het behoud van de auto als dat eerst aangepakt werd zoveel met blauwe platen zijn er al niet meer....
de wielkastranden kun je van binnen vrij eenvoudig voor verder verval behoeden door de afdekpanelen in de kofferruimte eraf te halen, en via de gaten in de tussenbeplating met een verlengslangetje de naad vol te spuiten met tectyl ML.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
antiekeradio;95335 schreef : ik zie de roest bij de wielkastranden en onderaan de deuren er al zachtjesaan doorheen komen..
zou me erg geruststellen voor het behoud van de auto als dat eerst aangepakt werd zoveel met blauwe platen zijn er al niet meer....
de wielkastranden kun je van binnen vrij eenvoudig voor verder verval behoeden door de afdekpanelen in de kofferruimte eraf te halen, en via de gaten in de tussenbeplating met een verlengslangetje de naad vol te spuiten met tectyl ML.
Je neemt me de woorden uit de mond:p
Een prachtige auto, maar ook ik zou mijn aandacht nu eerst even vestigen op het behoud van de carrosserie!!
- VolvoMafia Walter Saris (GAST)
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
komt goed !
Maar de aandacht die hij nodig heeft krijgt hij hoor, het is opvlakkige roest, de schermen enz zijn nog keihard.... we zijn er op tijd bij !!!
- V300 register
- Verbannen